sandstream
Guest
t-rex skrev:En film med tidiga inbromsningar, posörskrap och låg kurvhastighet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:En film med tidiga inbromsningar, posörskrap och låg kurvhastighet?

t-rex skrev:En film med tidiga inbromsningar, posörskrap och låg kurvhastighet?
Ok.
 då är vi tillbaka på ruta ett
 då är vi tillbaka på ruta ett   effekten regerar trots allt
  effekten regerar trots allt 
Tror man det så har man nog missuppfattat vad RR går ut på.PD skrev:kanske det men tydligen snabba varvtider när det väl gällerdå är vi tillbaka på ruta ett
effekten regerar trots allt


Varför bara låta dig "inspireras"? Vill du ha snabba resultat köper du Rad's hoj. Den du såg i filmen alltså. Den är till salu: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4534580919&category=50030V-Gurra skrev:Se där ja!!
Detta borde väl få tyst på några av tvivlarna i alla fall.
Inte alla, för en del varken kan eller vill fatta.
Tack för inspirationen!
Nu ska det tas nya tag, bara gipset kommer av!
//VG
sandstream skrev:Tror man det så har man nog missuppfattat vad RR går ut på.
250-hojarna i GP är inte många sekunder efter MotoGP-hojarna som har 3 gånger så många hästar.
En busa skulle bli varvad relativt omgående.
 ursch villket gris!
 ursch villket gris!PD skrev:Rad Greaves säger ju själv i filmen att han åker lika fort på den som på sin superbike hoj, står han och ljuger inför media för att verka Cool menar duursch villket gris!
på med en tailraiser å bort med allt lull lull å dreva ner så har man enV-Gurra skrev:Tjenixen!
Har alltid varit nöjd med min V-Max både för kurviga vägar å streetrace. Igår fick jag låna en polares Busa *dregel* Jag blev helt såld (iofs så rular V-Maxen fortfarande) och tänker snarast köpa en Busa. Vilka moddar ska man börja med? Tänkte ha den för att smiska bana. Inget annat! Som den kändes så måste den vara en grymming på bana. Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana.
/VG
GSXR1100R skrev:VM I Trådlyft
V-Gurra skröt och spammade om sin blivande missil
Busan skulle moddas och gå som en vässad pil
Bandräparen byggdes endast i V-Gurras fantasi
Han trodde att han snabbast på bana skulle bli
Trollet vaknade med kudden i munnen
Satan nu är drömmen försvunnen
Men en mytoman ger inte upp så lätt
Redan till våren ska V-Gurra äga fett
V-Maxen ska banmoddas för race
Oscar kommer att loosa sitt face
Dubbelturbo & lustgas får oss att tappa hakan
När V-Gurra dyker i bollhavet efter långrakan


Gxr1100
Hur går det med Busan? Smiskar du några fjun på bana? Fick du på en turbo?
"Åh va ballt, nån länkar till en tråd där nån gammal mupp skriver att en V-Max är bäst!"
"Hahaha, fy fan vilken nisse, tror han ska bomba om banhojar med sin pimpade busa! LOLOLOL."
*skriver klyftig kommentar och känner sig nöjd*
*trådlyfter fem år gammal tråd av en medlem som inte varit online på ett år*
*kommentarer likt denna haglar in*
Är det din farsa eller kusin till dig eller?

"Åh va ballt, nån länkar till en tråd där nån gammal mupp skriver att en V-Max är bäst!"
"Hahaha, fy fan vilken nisse, tror han ska bomba om banhojar med sin pimpade busa! LOLOLOL."
*skriver klyftig kommentar och känner sig nöjd*
*trådlyfter fem år gammal tråd av en medlem som inte varit online på ett år*
*kommentarer likt denna haglar in*

Att köpa en Busa enbart för att smiska bana med som TS skriver är ett sällsynt dåligt val. Det går aldrig att trolla bort de flera 10-tals extra kilo som även en bantad Busa har jämfört med en något sånär modern sporthoj. Samtidigt finns ju duktiga förare som kör åttor med en 300 kg tung bumse runt alla på en bana men då beror det på motståndet utgörs av sämre förare. Om det vore så att effekten skulle avgöra skulle inte 70 hp Aprilia vara snabbare än en Busa på svåra banor. I praktiken skiljer det säkert nästan 10 s på Gelleråsen till den svagare hojens fördel med jämnbördiga förare.
|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... | 
