Bus med Rikets sal

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag gillar practical jokes och tyckte denna var toppen....:hihi

Bifogat

• riketssal.jpg
    riketssal.jpg
    53.8 KB · Visningar: 1,530
exiteme skrev:
2399504 Avafaaaan, jag såg den först idag....:rodnar

Allt på nätet blir gammalt men dyker upp igen.. Orkar inte lägga energi på att påpeka att nästan allt är gammalt som visas här på SH.

Men om drygt två veckor har just "skit arsle" treårsjubileum på buzz.bazzoka.se för 2003-09-12 postades den där.. :tungan

Edit:
Och som du säger, det mesta är nytt för någon. Alla kan ju inte se allt direkt. Det är bara vi datanördar som saknar liv som tävlar i att vara först med att ropa "gAMmAL!!!!!"

korvgubbe skrev:
2399523 Allt på nätet blir gammalt men dyker upp igen.. Orkar inte lägga energi på att påpeka att nästan allt är gammalt som visas här på SH.

Men om drygt två veckor har just "skit arsle" treårsjubileum på buzz.bazzoka.se för 2003-09-12 postades den där.. :tungan

Edit:
Och som du säger, det mesta är nytt för någon. Alla kan ju inte se allt direkt. Det är bara vi datanördar som saknar liv som tävlar i att vara först med att ropa "gAMmAL!!!!!"

ursäkta att jag trampade på en öm tå...

smallsocks skrev:
2399575 ursäkta att jag trampade på en öm tå...

Du trampade inte på en öm tå.. Jag brukade alltid vara den första att anmärka att saker var gammalt tidigare! :pannkyss

Jag har bara insett att det sa mer om mig än den som postade en "gammal" länk.

Haha, klockrent. Kanske skulle göra nåt liknande då jag bor bredvid Rikets Sal :) . Fast då får jag nog ta med vinkelslipen för dom bokstäverna är inte lösa...

Gjorde dom i vaxholm med ska leta rätt på en bild gjord Norrbergsskolan till bo berg skolan (En dryg lärare) Dom böjde ett R så det blev ett B

Intresant va?

prulle skrev:
2400469 Gjorde dom i vaxholm med ska leta rätt på en bild gjord Norrbergsskolan till bo berg skolan (En dryg lärare) Dom böjde ett R så det blev ett B

Intresant va?
Med lite eltejp kunde man på ett fint sätt ändra Mitthögskolans skyltar. Synd bara att de blev ett universitet. :(

För 4-5 år sen sattes en ny travervs av märket ABUS in på jobbet. Jag bytte snabbt ut det halvmeterhöga B:et mot ett N i samma färg och typsnitt. Det glädjer fortfarande utomstående som går genom fabriken :)

:hihi

På skolan har vi ett lunchställe med texten "Nudelbar" ovanför disken. Texten är vit på svart botten och nån har helt enkelt kladdat över L:et så nu står det "Nude bar". Det har varit så i flera år så det är nog inte bara jag som tycker att det är kul. :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!