Bus med rieju 3

och ni kallar oss 15 åringar för moppefuckon trots att många av oss kan köra bättre än er!
:)

OzGoesMini skrev:
Måste erkänna att jag är impad :D fast att de är en moppe koll på balanspunkten den där grabben :D Hmm saknade lite stopies ;P Ut och öva nu!!!
Ja svara i hans ställe:Han kan stoppies.kolla hans tidigare filmer.han hanterar snestoppies o hela kittet.

swe-mx skrev:
och ni kallar oss 15 åringar för moppefuckon trots att många av oss kan köra bättre än er!

Moppefucko har inget med ålder att göra utan det avgörs på ens uppträdande och uttalanden :)

Killen är helt sjukt säker. Grymt imponerad :tummenupp

swe-mx skrev:
A just det, för kan man köra bakhjul så kan man allt om hojåkning... :rolleyes:

fridh skrev:
Nu har min lille vän minirider släpt sin tredje film.Bus med rieju 3.Notera att han coastar, en sak som många inte kan med sin hoj.
Det har varit en del oklarheter ang vad han kör för något.Kan avslöja att det e en Rieju drac.En moped alltså.Det enda han har gjort med den e att plugga ur den.Han kör med orginaldrevning.Altså så har han inte så mycka motorstyrka till förfogande.O när det handlar om det så måste man vara rätt skillad om man ska köra bakhjul då.

Här e hans sida.http://www.minirider.tk/ .Det e bara att klicka på filmer :)
Tjao

Hehe ojj han drog visst stopies i film nr 2 :D Sjukt bra!

grym snubbe :tummenupp

tyvär kan jag inte säga samma sak om hans polare som filmade/klippte. Mucho, mucho enformigt med samma kameravinklar hela tiden och klipp som användes flera gånger.

Återigen, snyggt jobbat!

hello skrev:
det är ju det som är tufft!
men e du så puckad och kör på slangen i 80blås utan skydd? :kocko

80blås på slangen med bara en urpluggad moped? :3freak :yoparty Det är MAKT om detta nu är sant, för de toppar väl runt 75 :hihi

Mr_Malossi skrev:
80blås på slangen med bara en urpluggad moped? :3freak :yoparty Det är MAKT om detta nu är sant, för de toppar väl runt 75 :hihi
den där går snabbare än 75.han drog om en snubbe med trimkrök.PÅ BAKAN.

Urpluggade brukar dem göra runt 80-90, ska finnas en plug i kröken sen om jag minns rätt så sitter det en slutröret nånstansdära och en i luftburken..., så det går att få fart i dem, men motorerna har en tendens att paja mera..

Back