bus med reiju

ja det är en moppe...Det sägs han är son till nån i stuntoholics eller nåt...han finns på Moppenet forum så det är bekräftat att det är en moped

endast urpluggad e den också så den ska enligt fabrik ha 8 hk i motorn...men hur bra det stämmer vet man ju inte

Fan det är ju i mina hemtrakter :) Tycker man borde ha sett honom nån gång. Riktigt snyggt kört!

Inte ofta man ser en moppepöjk med skinställ som dessutom kan köra :tummenupp

En moppefilm som iaf jag tycker ska få vara kvar här.

Galant kört och bra kontroll. Och ingen j*vla scooter film, scooter är ju lekande lätt att köra bakhjul med jämnimot denna.

Skön kille! ge honom en riktig hoj och han kommer att bli kung! :tummenupp

Jag har fått äran att se honom live o kan säga att han e sjukt dukti. en moppe är vad det är iaf. jag har prövat o det är inte lätt att slanga med den, vi kommer nog att få se upp för honom.

:tummenupp

Det är Lukas, han känner alla i stuntoholics och kommer bli medlem där sen när han har hoj! Det är han som filmar senaste filmen :)

Han är grymmt duktig, har verkligen detta i blodet. Ute varje dag och övar. Det sägs att när han får båge kommer han bli sponsrad av Kawasaki :yoparty

Grymmt Lukas!

satan. han hade balans han. :tummenupp :Bugar

och så har man funderat på hur jävla säkra "finnarna" är på sina 125cc. :tungan

nog är det en liten drac alltid men det va ju inget ös i den .. skulle tro han har orginal drev på den annars får han alldrig upp den..men va fan va han va grym på att köra :tummenupp toppen kille enligt mej

Slangkörning

Kille är ju bara 14 bast och redan en guru på slangen, ge honom en riktig hoj och han blir grymm :Bugar

Freedom skrev:
Kille är ju bara 14 bast och redan en guru på slangen, ge honom en riktig hoj och han blir grymm :Bugar

ja för fan ..hadde jag varit 15 så hadde han varit en gud för mej :Bugar :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman