Bus i Karlstad på lördag.......

SMoto

på diet
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Karlstad
Hoj
ZX10 -08, Corvette C6, Audi A5
Nån som ska med? kommer nog finnas till och från vid gammla flygrakan.
kan bli kul man vi blir några. Bara kvicksilvert kan ta sig över nollan.
 
SMoto skrev:
Nån som ska med? kommer nog finnas till och från vid gammla flygrakan.
kan bli kul man vi blir några. Bara kvicksilvert kan ta sig över nollan.


Ska försöka dyka upp. Ska bara slita häcken av mig å få upp hojen från källaren... Ska dock iväg vid halv tre tiden. Om man inte ses idag så kanske det blir åka av imorra oxå :yoparty "the sun always shines on Karlstad", but not today
 
Man eller mus?
Idag får man bita ihop lite (för det är inte nån direkt värme att tala om)...
 
e det helt lungt att köra på flygrakan eller?
aldrig nått väsen från närboende/poliser?

kan ju va ett bra ställe att träna på innan parkeringsplatserna är avgrusade :gnissla
 
rejser skrev:
e det helt lungt att köra på flygrakan eller?
aldrig nått väsen från närboende/poliser?

Inte vart nåt problem när jag vart där iaf. Eller jo från trafikskolor som är där och tränar, som tycker man stör.
Man kan ju också försöka ta det lugnt när man kör dit, genom bostadsområdet så man slipper reta upp någon i onödan.
 
blic skrev:
Inte vart nåt problem när jag vart där iaf. Eller jo från trafikskolor som är där och tränar, som tycker man stör.
Man kan ju också försöka ta det lugnt när man kör dit, genom bostadsområdet så man slipper reta upp någon i onödan.

Precis, ta det lugnt när man kör in/ut är nog viktigt. När man väl är i södra änden finns det ingen man kan störa. Förrutom körskolorna som sagt Men det finns ju plats för båda.


Bilder från dagens körning kommer snart...

Edit; Nu har vi eget forum för Karlstad och folk omkring som vi kan planera körningar i: http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=43

Edit: Här är bilder från dagens åktur: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=568784#post568784
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top