Bus, filma, fota en dag när de e' ok väder??

vi e' nog inte ute å ör än, men förhoppningsvis lite senare..
folk verkarinte överdrivet på så som de verkar nu blir de ja å henke hå om han me vaknar förstås..

sugen??

Japp klart jag e sugen. Dubbdäcken e på så mig spelar det ingen roll om det blir gursbus med :D

fan de va rätt kallt ute minsann,.. de blir nog till att leta fram de överfula allvädersskitet å massa underställ där under...

grusbus e' väl kanske inte de optimalaste för hene antar ja...
eller

Hehe, för min del blir ja egentligen inte lessen om man skjuter de framåt, tills de blir lite varmare hehe.. men ja har ju stirrat på så blir de av så e' ja på..

fan de va rätt kallt ute minsann,.. de blir nog till att leta fram de överfula allvädersskitet å massa underställ där under...

grusbus e' väl kanske inte de optimalaste för hene antar ja...
eller

Hahaha antagligen inte. Fast jag behöver inte hålla mig på vägen juh.
(Vilket jag inte brukar göra) Så nu slapp det komma fräcka kommentarer om det. Hihi

Hehe, för min del blir ja egentligen inte lessen om man skjuter de framåt, tills de blir lite varmare hehe.. men ja har ju stirrat på så blir de av så e' ja på..

Hahaha För min del spelar det ingen roll. Jag körde lite igår igen så idag är inget måste för mig.

Last edited:
e inte specielt intreserad av grusbus
upplagt för klotning skithalt ute
ska drufus ut ska jag med

e inte specielt intreserad av grusbus
upplagt för klotning skithalt ute
ska drufus ut ska jag med

ok, ja kanske ska mesa idag då.. e' ju skitkallt ute,.. har ändå tvätttid vid 12 så...

Va säger du.. blir roligare när de e' varmare, iaf så de ligger på +...

skjuta upp de?? ja kan om sagt när som utom nästa vecka så... vi får försöka dra igång de här sen igen då kanske.. för många verka intresserade men inte på kylan...

kanske ringer senare henke å kollar läget.. ja e' väl färdig me tvättandet runt halv 3...:va

Allright. :) Då forstätter jag montera köket...:D

ja imorron ska vi bara ut o ta lite nyårs bilder.. uppklädda o partyhattar o stunta lite:P hoppas bara det inte regnar..

uppklädda? t-shirt och jeans räknas inte som uppklätt! om du har kostym på dig så kommer ja, annars e d same shit but diffrent name dude....

man e ju jävligt sugen på o gasa men det är lite i
kallaste laget för mig:huvet

Så nu e' jag hemma igen från en vecka i sälen.. så gött men sakna hemma me...

Ja e' på vilken dag som nu så när ni e' sugna på ut å köra å busa å kanske fota lite... pm eller sms 0704-943196...

hör av er när de passar..:D

Så nu e' jag hemma igen från en vecka i sälen.. så gött men sakna hemma me...

Ja e' på vilken dag som nu så när ni e' sugna på ut å köra å busa å kanske fota lite... pm eller sms 0704-943196...

hör av er när de passar..:D

Skönt för dig...!!!
Jag är också på vikken dag som helst vi kan ju höras en dag det blir bra väder!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park