henriksson.
långsam omogen pågaspoling
de låter ju alldeles förträffligt.. kanske man kan få en rolig bild på dig själv ju hehe..
Varför i herransnamn skulle du vilja ha en rolig bild på mig?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de låter ju alldeles förträffligt.. kanske man kan få en rolig bild på dig själv ju hehe..
var? när?
Varför i herransnamn skulle du vilja ha en rolig bild på mig?![]()
![]()
jag gillar killar, de e' väl inget fel me de.. men när du såfall e' igång kan du ta en rolig på mig me ju... bättre så??![]()
jag e med på litta gasande imorgon
härligt ju.. ja har egentligen tvätt tid men får skjuta upp de lite...
tid å plats kan komma uder kvällen om folk hr förslag m.m.. annars kan vi snaa om de imorrn ju... runt 12-13-14 tiden så har solen hunnit tina upp lite iaf eller??![]()
de var en annan fråga, jag kan när som... var ute en liten runda innan idag, lite kyligt men man överlevde..
e' folk här lediga mitt i veckan nu så här innan nyår eller de e' bara helger som gäller för er??
Nej det får fanimej va varmare än -1 om jag ska köra hela jäkla vägen till Malmö. Kommer ju frysa ihjäl innan Lund ju.![]()
kan vi inte mötas halvvägs ist för i malmö, känns som om d fler som kommer köra hoj som kommer utanför malmö än dom som kommer från malmö....typ. hahaha.....
jag röstar på staffanstorp.. för jag har inga lampor o är inte påställd eller något.. så jag kör helst inte till malmö.. o vi har ingen bil att lasta i heller just nu:S
jag röstar på staffanstorp.. för jag har inga lampor o är inte påställd eller något.. så jag kör helst inte till malmö.. o vi har ingen bil att lasta i heller just nu:S
vart som funkar för mig så.. bara kul å va lite fler än bara sig själv när man busar.. Sen e' de kul å se er som kan stunta me.. ser så enkelt ut å så blir man lite inspirerad...
var kör ni i staffanstorp då??
vart som funkar för mig så.. bara kul å va lite fler än bara sig själv när man busar.. Sen e' de kul å se er som kan stunta me.. ser så enkelt ut å så blir man lite inspirerad...
var kör ni i staffanstorp då??
var som... bara där är lite asfalt.. inte så kräsen när man bara ska vinterträna lite..
Slicka lite mer till vänster oxå så är det bra... hahaha
ja kan typ bara på torsdag.....annars jobbar ja alla andra dgr.![]()
![]()
V A ?? E ni ute och kör...?? Var Jag vill meeeee
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |