Bus, filma, fota en dag när de e' ok väder??

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Ingen som e' sugen på att dra ut å busa me hojen lite, fota å kanske filma lite...

så trist å dra ut själv så ja tänkte se om nån fortfarande gillar sånt eller alla e' sommar folk??jag kan vilken dag som, har fått långledigt ofrivilligt så...:tuttar

Jag hänger gärna med och kollar. Vi är några stycken som snackat ett tag om att sticka ut och köra, men det har ju varit minusgrader varje dag. =/

Jag hänger gärna med och kollar. Vi är några stycken som snackat ett tag om att sticka ut och köra, men det har ju varit minusgrader varje dag. =/

Biltema har bra dubb man kan skruva i däcken.. Skitball... :tummenupp

jo ja vet.. lide bull.. men man kan ju köra fast de e' minus men de behöver ju inte vara för kallt...

får försöka styra upp nått en dag då..

Inte för att jag busar, men är det hyffsat väder så är man alltid sugen!! Annars kan det väl inte vara så svårt och hålla en videokamera :D

Inte för att jag busar, men är det hyffsat väder så är man alltid sugen!! Annars kan det väl inte vara så svårt och hålla en videokamera :D

de kan inte vara så svårt nä, men kan du klara av så kan du få hålla i min überfräcka systemkamera me.. men bara om du kan ta bättre bilder än va henke hå å quman gjorde...:arsele

de kan inte vara så svårt nä, men kan du klara av så kan du få hålla i min überfräcka systemkamera me.. men bara om du kan ta bättre bilder än va henke hå å quman gjorde...:arsele

kvaliten kanske inte blev det bästa men det blev många:D

Har för mig att jag har sett att du har en EOS 40D, sålde min för nån månad sedan så det ska vi nog kunna klara av :D :pannkyss

Last edited:
jag e på me:yoparty

Ta du bara me Kameran Drufus så ska jag nog kunna knäppa några bilder:tummenupp

jag kommer o tittar förbi iallafall

om ja e ledig hänger ja osså på, makrill ska vi åka tillsammans? :D

jag har en sån moviestar kamera osså så ja kan filma och göra er till stjärnor (på is)! :D :tummenupp

Last edited:
Jag är också på. Krille, får jag åka med dig?:D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP