Bus eller godis.....

Det är väl bara öppna och säga att dom inte får något godis eftersom att det inte är amerikatt. Samma sak gäller förövrigt dricks. Sånt håller vi inte på med i det här landet.

Här i USA är det ännu värre. När jag stod i kassakön på Walmart igår fick jag vänta på 15 feta gubbar i cowboy-hatt som hade kundvagnarna fulla med pumpor.

Öppna dörren iförd endast kalsonger, hockeymask och en motorsåg som går på öppna spjäll vore nått. :arsele

Vare några kids som ringde på då?
Eller var din rädsla helt obefogad när du låg under sängen i mörkret och darrade av skräck av vad 7åringarna kunde tänkas hitta på?? :D

Själv klädde jag ut mig till en barnätande gorilla med stora vassa gaddar i käften.

När kidsen ringde på så smet jag ut bakvägen (altandörr) och gick fram till framsidan så jag kom bakom ungarna :) *ambush*

Snacka om att dem blev livrädda, dock tyckte jag synd om småtjejerna som gallskrek och började grina medans de sprang sin väg :( Har lite dåligt samvete men jag orkar verkligen inte med att bli störd en fredag-/lördagskväll.

Själv klädde jag ut mig till en barnätande gorilla med stora vassa gaddar i käften.

När kidsen ringde på så smet jag ut bakvägen (altandörr) och gick fram till framsidan så jag kom bakom ungarna :) *ambush*

Snacka om att dem blev livrädda, dock tyckte jag synd om småtjejerna som gallskrek och började grina medans de sprang sin väg :( Har lite dåligt samvete men jag orkar verkligen inte med att bli störd en fredag-/lördagskväll.

Å inget godis fick de? :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...