Bus eller godis.....

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Men vilket JÄVLA påhitt!!!!:mad:
Förbannade amerikanisering!!!
Ungjävlar som blir vallade runt i området av sina överklassföräldrar & tigger godis...så hörde jag farsan säga till morsan.."jag har lärt dom att tömma påsen med godis då & då så får dom mer"
Hade jag inte haft en bira i handen hade jag klappat till den jäveln!
Och råkar man inte ha godis hemma som passar ungarna så får man bilen nersprutad med senap.....var fan är världen påväg??

Nu ska jag ut i grannskapet med en tom ölback & köra min version...ÖL ELLER EN FET SMÄLL

Nej fy fan..

(nu är jag lugnare)

Ge dem hundskit förpackat som Dumle-kolor så gör de inte om det nästa år.

Antingen det eller så öppnar du inte dörren.

Som hände ör mig ikväll. Har 4 långa rutor i ytterdörren. Ena rutan skallrar lite. Nog fan slog ungjävlarna in rutan när jag inte hade något godis. Visst var väll inte deras mening att knacka så hårt, men rutan kostar 4000:-. Ena föräldern var inte imponerad av att punga ut med 4000 en lördagskväll. :huvet

Vifta med hagelsprakaren och bryt på någon konstig dialekt så sticker dom dirreckth

Det var ngn kvinna i USA som hade ruttnat helt på de här gangsterfasonerna. Hon hade planterat rakblad i godiset. :D

Det var ngn kvinna i USA som hade ruttnat helt på de här gangsterfasonerna. Hon hade planterat rakblad i godiset. :D

824180271_6e8417793f.jpg

:pangihuve

Lustigt exakt sådär såg Potatisbullarna ut man fick i plugget, minus raklbladet då, även om ett raklblad förmodligen hade smakat bättre...

Gör som jag, släck ner ALLT utom TV/Dator, här har ingen jävel ringt på, men grannen börjar nog vara less tror jag...

Jo dom var nyss här.
Hatar detta jävla tiggeri, visst att "släktbarn" kan komma förbi, men vilt främmande kids ibland 4år ibland 20 som ska ha godis. Nä hos mej får dom inget, skiter nog i att öppna dörren resten av helgen.

Öppnar man inte är det bus..sånna är reglerna.....

Egentligen, är huset inte dekorerat så firar de som bor där inte Halloween och då går man inte dit. Så kör de i USA men det har snorgärsen inte fattat här. :mad: Har dock sluppit skiten här som tur är. Var rädd att det skulle komma massa eftersom det är mycket barn här.

Och senap på bilen? Skadar inte det lacken?

Själv laddade man järnet med godis, nyinflyttad som man är (det gäller ju att skaffa lite pluspoäng för när sommaren kommer och man vrålar iväg med hojen mitt i natten är man väl knappast poppis bland grannarna ...). Tyvärr måste ungjävlarna gått sin runda när jag var ute för nu sitter jag här med typ två kilo godis. Ska man komma i skinnstället i sommar igen är det väl bara att elda upp skiten ... :va

Har laddad med ett svärd och en skitläskig mask vid dörren nu. :tummenupp

Var förbi några ungar för en par timmar sedan. Jag öppnade inte men dom var så ivriga att få godis så dom öppnade dörren och klev på hursomhelst. Undrar ju vars dom lärt sig att stiga på i vilt främmande personers hus. :va

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!