Burnout i lägenhet!

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Jag sökte men hittade inget, ni får väl misshandla mig om den är postad förut.

www.clubturbo.net/gsxrstua.WMV

Har också hojjen i lägenheten, kanske om det blir lite fest så får man spela in en egen burnfilm :fyllisar

Noc skrev:
Har också hojjen i lägenheten, kanske om det blir lite fest så får man spela in en egen burnfilm :fyllisar
Nyårsfyrverkerier :yoparty

Det där är ingen Gixxer! Det är hans hemsnickrade rökmaskin ser ni väl? :tungan :tummenupp :D

Förövrigt äger han allt motstånd i rökmaskinsbranschen med den.. :brinnerup . :rolleyes: .....gott doftar det ju också.. :) ..mot vanlig effektrök som luktar rent ut sagt FAEN! :3freak

Material för att bygga din egna rökmaskin:
1x Nytankad Gixxer -02.
1x 10mm Masonitskiva
5x reservsulor
1x anonym adress med skyddat nummer
:banana

Fy fan va tufft... :yoparty

Det kanske är tur att man inte får in hojen i lägenheten utan måste ha den i garaget,man kan ju få en och annan skön ide när man partajat lite...

så ska jag göra den dagen jag flyttar från min lägenhet! Har lite problem med en granne som inte tyckte att en motorcykel hör hemma i ett cykelställ.

RP burnade å drog till varvstoppet ett flertal gånger med en Retta -02 i en lägenhet i sommras, å övade stillaståendes tolvor :D , ska bara leta upp lite foto på detta oxå, jag vet att det finns hyfsade bilder från kameratelefoner. En hoj i lägenheten gör underverk för festen :yoparty

Det var dock så inte uppskattat med burnmärken på vardagsrummsgolvet av den kvinliga delen som bodde i lägenheten och som kom hem efter festen :fyllisar

Grannarna och de som passerade nedanför på gatan fattade nog inte vad som hände den kvällen :D

:rofl ASSSGGGG.... fyfan va roliga de e... Som sagt tror att vår kära grannland har grava problem med att hålla abstinensen på plats.. :yoparty

Ja norrmän va säger man :kocko

Kanske hade lite problem med värmen inne i lägenheten oxå...
Vem vet :confused:

:yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma