burn zx10

hehe....kul att det står "zx10r.....säljes" i början av filmen. Som om någon är sugen på att köpa den nu liksom...! haha. men men, underhållande är det ju!!
 
är de bara hojen som är till salu? inte dina mc boots du har i början på filmen?:yoparty :tungan
 
är de bara hojen som är till salu? inte dina mc boots du har i början på filmen?:yoparty :tungan


Va fan visst köp dojorna, men de är fan inte billiga :D

saken var att hojen var till salu... dock är filmen två år gammal. så det gills inte nu haha
 
Last edited by a moderator:
ren misshandel...:D :yoparty
 
varför i hela fridens namn promota ni/du hojen med en film som denna om den var till salu? typ "köp min feta hoj som är till salu. kolla på filmen först där jag kör sönder skiten". det är förbannat komiskt, men är det inte lite korkat?? hahaha
 
varför i hela fridens namn promota ni/du hojen med en film som denna om den var till salu? typ "köp min feta hoj som är till salu. kolla på filmen först där jag kör sönder skiten". det är förbannat komiskt, men är det inte lite korkat?? hahaha

har inte blocket en funktion för film numera haha

självklart var det mest en rolig grej med säljes texten. inget du ska ta på allvar...:tungan

dock är hojen såld ;)
 
varför i hela fridens namn promota ni/du hojen med en film som denna om den var till salu? typ "köp min feta hoj som är till salu. kolla på filmen först där jag kör sönder skiten". det är förbannat komiskt, men är det inte lite korkat?? hahaha

Han är ju den enda som gör så med sin hoj också?

Måste gasa ut den lite:rolleyes: , sen vet jag inte om den går sönder utav det.
 
Som en helt vanlig onsdag här i stockholm, och jag vet många som fått sina hojar sålda.
Jag fick 80000 för en likadan hoj för en månad sen.

Är ju inte direkt så man köper en begagnad hoj från kyrkan!
 
haha de e så de ska tas..:yoparty
dina grannar måste älska dig :)
Förövrigt så hoppas ja du brände ut filmen på cd skiva och la ner den i sadelfacket när du sålde hojjen så köparen fick sig en liten överraskning :D:tuttar
 
hmm ibland undrar jag vad man fått hojen ifrån, stulen, ska det göras fk bedrägeri på den m.m. inte för att jag tror man skulle visa film på skiten men ÄNDÅ, jag skulle aldrig kunna behandla min hoj så...helt onödigt men otroligt underhållande för vissa....
 
hmm ibland undrar jag vad man fått hojen ifrån, stulen, ska det göras fk bedrägeri på den m.m. inte för att jag tror man skulle visa film på skiten men ÄNDÅ, jag skulle aldrig kunna behandla min hoj så...helt onödigt men otroligt underhållande för vissa....

Jag håller med dig Sture till etthundra procent...om att det är otroligt underhållande:D :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top