bur-ilska!!

skeletor skrev:
2586816 nej nej nej... hughes måste vinna för han är så grym!!! men jag är inte säker på att han gör det (men jag tror det). hörde du hur kaxig gsp va när hughes vann över penn! -han va inte imponerad bla bla... jävligt stor anledning att trycka till honom.:gnissla

Tror inte han menade riktigt så, han har ju en del problem med språket om man säger så och dessutom verkar han vara en riktigt ödmjuk snubbe.
Hughes däremot, han är kaxig så det räcker och blir över. Kollat på TUF4 nånting? Trött på hans eviga hånflin. Han är riktigt grym i ringen men jag hoppas att han förlorar. GO GO GSP!!! :yoparty

Dufva skrev:
2586929 Tror inte han menade riktigt så, han har ju en del problem med språket om man säger så och dessutom verkar han vara en riktigt ödmjuk snubbe.
Hughes däremot, han är kaxig så det räcker och blir över. Kollat på TUF4 nånting? Trött på hans eviga hånflin. Han är riktigt grym i ringen men jag hoppas att han förlorar. GO GO GSP!!! :yoparty

kanske han sa fel, men isf en grov fadäs: "butt aj wass naut impréssed baj jour perrformancé".

ha ha va roligt det lät. trött på hans eviga hånflin!:D

nej jag har inte sett säsong.4. jag visste inte han va en sån dryg jävel. jävla bonnläpp. men däremot retade jag ihjäl mig på shamrocks mosiga ansikte och ointelligenta bråk i säsong 3. vilken tur att han äntligen slutade!

kul att snacka lite fight jue!:tummenupp

JoUh skrev:
2587074 Inte lite heller. :D
Sök på "Pride.FC.Final.Conflict.Absolute.2006.PPV.DSRip.XviD-aAF". Väldigt sevärt. :tummenupp
Wanderlei Silva är iallafall grymmast:)
Han är väl den med mest oförlorade matcher i rad av alla fighters?

sEiKo skrev:
2590181 Wanderlei Silva är iallafall grymmast:)
Han är väl den med mest oförlorade matcher i rad av alla fighters?

Det är han nog säkerligen inte, Fedor lär ta honom utan problem på det.

Dessutom vinner väl Travis Fulton fler matcher i veckan än vad wanderlei vunnit i sin karriär.

AGE skrev:
2590222 Det är han nog säkerligen inte, Fedor lär ta honom utan problem på det.

Dessutom vinner väl Travis Fulton fler matcher i veckan än vad wanderlei vunnit i sin karriär.
Jag är inte så insatt, nåt jag hört bara, vilken viktklass kör dom i Pride?

Till alla som är intresserade av MMA te.x. UFC, PrideFC och Cage Rage kan jag rekommendera www.sherdog.com

Nivån på diskussionen här är skrämmande låg. Det jag ser är mest en blandning av rykten och fördomar. Såklart är det några som verkar veta vad dom snackar om också.

/Följt MMA sedan 1998 och tränat sedan 2002

På dokumentären jag såg lite av igår så sa dom att Wanderlei var obesegrad i alla viktklasser i 5år om jag förstod det rätt och enligt www.pridefc.com så har han aldrig blivit knockad. Tko bara.
Hur som helst är ingen av dom någon jag skulle vilja möta i en mörk gränd om jag hade nåt ont uppsåt.

sEiKo skrev:
2591843 På dokumentären jag såg lite av igår så sa dom att Wanderlei var obesegrad i alla viktklasser i 5år om jag förstod det rätt och enligt www.pridefc.com så har han aldrig blivit knockad. Tko bara.
Hur som helst är ingen av dom någon jag skulle vilja möta i en mörk gränd om jag hade nåt ont uppsåt.

Wanderlei - 4/14/2000 - 12/31/2004 http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=209
Fedor - 12/22/2000 - ? (han har inte förlorat sen dess) http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=1500

Sen hur du vill räkna knockad eller inte http://video.google.com/videoplay?docid=3158995112784955464&q=vitor+wanderlei
Det står TKO, men jag skulle säga att han blir knockad iaf.

FIFFAN!!
nu står det klart att det inte blir nån resa denna gången. jobbet ställer till det. men det får la bli nästa gång.

men jag tar gärna emot tips om cage rage-biljetter ändå, om nån har nått att säga om det. har kollat nästan hela TUF2 nu. fan vilka nut jobs! hur fan ser dom ut!? tex luke, eller von flue:rolleyes: men det är kul att se ändå!

till stoffer; va bra att du är så insatt och duktig. det är som bekant bara den som är kunnigast som får diskutera ett ämne. så nu får vi andra lägga ner.

skeletor skrev:
2595209till stoffer; va bra att du är så insatt och duktig. det är som bekant bara den som är kunnigast som får diskutera ett ämne. så nu får vi andra lägga ner.

Nej, såklart är det inte så. Du har missförstått mig helt. Men lika frustrerande som vi sporthojjare tycker det är med moppefuckon som tror att en R1:a går i 400km/h, lika frustrerande är det för oss som är insatta i sporten med fightfuckon som tror att Wanderlei är oslagen i 5 år eller aldrig blivit knockad.

Samma sak är det att fråga om Wanderlei ställer upp i Cage Rage, det känns för mig ungefär som att fråga om Rossi kör 250sp här i Sverige, eller om han bara kör "motogp" nuförtiden.

Jag tycker inte illa om er, jag tycker att om ni har intresset för sporten så utbilda er också, ni kommer att få ut så mycket mer då.

Som sagt, det gäller ju inte alla här.

Jag gillar alla fans av MMA, jag hoppas sporten fortsätter växa som den gör nu! :tummenupp

Wanderlei är ju obesegrad i Pride, i sin egen viktklass. Han har bara åkt på däng i open weight turneringarna vilket kanske inte är så konstigt. Pride bushido 13 ute nu! David Bielkheden är med i cardet. Trevligt med en svensk i Pride. Har dock inte sett matchen än så spoila den inte för mig nu :tungan

stoffer skrev:
2595394 Nej, såklart är det inte så. Du har missförstått mig helt. Men lika frustrerande som vi sporthojjare tycker det är med moppefuckon som tror att en R1:a går i 400km/h, lika frustrerande är det för oss som är insatta i sporten med fightfuckon som tror att Wanderlei är oslagen i 5 år eller aldrig blivit knockad.

Samma sak är det att fråga om Wanderlei ställer upp i Cage Rage, det känns för mig ungefär som att fråga om Rossi kör 250sp här i Sverige, eller om han bara kör "motogp" nuförtiden.

Jag tycker inte illa om er, jag tycker att om ni har intresset för sporten så utbilda er också, ni kommer att få ut så mycket mer då.

Som sagt, det gäller ju inte alla här.

Jag gillar alla fans av MMA, jag hoppas sporten fortsätter växa som den gör nu! :tummenupp
står det tko i statsen är det ju inte ko.
Jag trodde ingenting utan skriver vad jag hört/sett/läst.
Räknar mig inte heller som ett fightfucko.
Säg vad som är rätt då om du vet istället för att komma med spydiga pekpinnar.

Här kommer en liten sidofråga för ni verkar känna till det mesta ju.

Här i gbg ska de vara fight club. Är det nåt som är värt att gå på?

http://www.gothenburgfightclub.com

Jag har då inte en susning. Min erfarenhet är en termin judo. En termin Taekwondo och sett filmen fight club en gång :rodnar

Dufva skrev:
2596056 Wanderlei är ju obesegrad i Pride, i sin egen viktklass. Han har bara åkt på däng i open weight turneringarna vilket kanske inte är så konstigt. Pride bushido 13 ute nu! David Bielkheden är med i cardet. Trevligt med en svensk i Pride. Har dock inte sett matchen än så spoila den inte för mig nu :tungan
Wanderlei förlorade mot Ricardo Arona i Prides mellanvikts GP i augusti 2005, alltså i hans egen viktklass.

sEiKo skrev:
2596596 står det tko i statsen är det ju inte ko.
Jag trodde ingenting utan skriver vad jag hört/sett/läst.
Räknar mig inte heller som ett fightfucko.
Säg vad som är rätt då om du vet istället för att komma med spydiga pekpinnar.
Du är säkert inget fightfucko, jag använde det bara vid liknelse med moppefucko.

Vad definierar du en KO som då? Enligt mig så knockade både Mirko Filipovic och Vitor Belfort Wanderlei. Men berätta vad din definition på KO är så kan vi diskutera utifrån det.

Ursäkta om jag uppfattades som spydig, det var jag inte.

Mark skrev:
2596620 Här kommer en liten sidofråga för ni verkar känna till det mesta ju.

Här i gbg ska de vara fight club. Är det nåt som är värt att gå på?

http://www.gothenburgfightclub.com

Jag har då inte en susning. Min erfarenhet är en termin judo. En termin Taekwondo och sett filmen fight club en gång :rodnar
Aldrig hört talas om, verkar inte jätteseriöst (de har blivit av med lokalen med det som orsak). Inga meriterade tävlanden (2 av 12 hade kampsportsbakgrund) där en tränade ITF TKD och en var "F.D. Boxare".

Kan ju vara kul om man gillar fight. Kan säkert vara kul att ställa upp också. :banana

Last edited:
nu mina vänner gäller det snart!

hughes vs gsp, sylvia vs monson, brandon vera mfl. ho ho ho:banana

kolla självahttp://65.ufc.com/

jag är trött på sylvia, så jag hejar på monson. han är dessutom rätt rolig.

förövrigt hejar jag på hughes, vera, sakara och diaz. resten skiter jag i.

vilka hejar ni på??:hoppa

Silva har mött Crocop 2 ggr.
Första matchen blev oavgjord. Segern borde ha gått till Mirco som var betydligt bättre.
Andra matchen blev Silva totallt överkörd (OBS Silva hade tränat som fan inför match nr 2 och vägde något mer än Mirco som annars går i en högre viktklass). Silva nerslagen först av ett slag men återhämtade sig. Blev sedan grymmt utsatt för ground-and-pound och matchen var nära att brytas pga hans ena öga var ordentligt svullet. Men matchen kom igång igen och Mirco får in en skenbensträff i huvudet på Silva, sen var det gonatt. Han var på benen efter några minuter. Sen spenderade han natten på sjukhus.
Det var enorm klasskillnad på dom.
Mirco vann sen finalen mot Josh "Baby-Faced Assassin" Barnett som klappade av.

Om någon har en FTP så kan jag ladda upp hela galan. Det var många bra matcher.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman