Bultenbilder i Maj

Grymma bilder!
Är lite nybörjare själv och har en fråga. Kör du med polfilter? Tänkte man ser rätt ofta ansiktet genom det svarta visiret.
 
Tack ! Brukar ha polfilter på ibland men inte just här , men det va förjävla ljust ute så jag borde ha slängt på det =) . Vet inte om polfiltret gör så man ser igenom svarta visir men kanske tar bort en del på spegelvisir ? Måste testas .. =)
 
Kan vara solen också. Kollade på bilderna på sidan 2 och nedre halvan av sidan. Coolt när man ser blicken genom visiret.
Som sagt grymma bilder!:tummenupp

Tack ! Brukar ha polfilter på ibland men inte just här , men det va förjävla ljust ute så jag borde ha slängt på det =) . Vet inte om polfiltret gör så man ser igenom svarta visir men kanske tar bort en del på spegelvisir ? Måste testas .. =)
 
Tack Bromsok!

Hittade en bild på mig bland bilderna från igår!

(Du kanske kommer ihåg mig från förra året som stannade med en fz750 som jag vart tvungen o rulla igång...vi surrade lite ventilation)
 

Bifogat

  • Softail.jpg
    Softail.jpg
    78.9 KB · Visningar: 78
  • Softail2.jpg
    Softail2.jpg
    546.1 KB · Visningar: 70
Ja det kommer jag ihåg . Jaha nu behöver du inte putta igång hojen längre hoppas jag ? =)
Tack Bromsok!

Hittade en bild på mig bland bilderna från igår!

(Du kanske kommer ihåg mig från förra året som stannade med en fz750 som jag vart tvungen o rulla igång...vi surrade lite ventilation)
 
Tack för otroligt fina bilder.

Du får säkert höra det ofta men det är verkligen uppskattat.

Finner dock ingen wheelie bild på en svart Africa twin fast jag är hyfsat säker på att det togs då jag inväntade linsen innan framhjulet gick upp =) Finns det möjlighet att få den? Förstår om du inte vill uppmuntra sånt, ska aldrig göra om det........ jag lovar. :tuttar
 
Ja det kommer jag ihåg . Jaha nu behöver du inte putta igång hojen längre hoppas jag ? =)



Kul!

...Den fungerade skitbra, innan 2 pundare snodde den för 2v sedan och försökte rulla igång den i en nedförsbacke o tappade skiten...
Som tur var så vart dom tagna bara en en bit ifrån där dom hade lämnat den så dom åkte iaf fast

Men den nya behövs inte puttas igång ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top