Bulten?

danne84

Ny medlem
Gick med
16 May 2008
Hoj
Kawasaki zx6r
Hallå. vart ligger bulten? uppe i sthlm va jag har förstått men har inte hittat den vägsträckan på eniro. va heter vägen? funderar på om jag ska ta med mig några östgötar å komma upp. :)

bulten är väll det en del tuggar på :confused:

:tungan
du får nog ett mer seriöst svar snart :)

En av stockholms (kanske sveriges?!?) bästa sträckor! Mycket nöje!

Tack vare SH kan snart Bed & Breakfast-stället få gäster och förbipasserande att vinka åt från hela Svea Rike :D

Haha. Jag undrar om B&B tar emot gäster som som kommer per motorcykel ?

*asg*

...men det är nog en nisch som damen borde ta en funderare över. :D

/J

Bara motorcyklisterna börjar slå av tid förbi där, och ett par motorcyklister bor hos henne en helg eller så, då ska du se att det blir hennes favorit-kunder.

Hon kunde ju hyra ut en skamkärra åt dom som behöver det, säkert lukrativt.

Jag måste dra upp dit nån gång och dra en repa där, verkar vara en grymt go väg. :yoparty

Sett lite filmer därifrån och man kan ju inte annat än bli avundsjuk på er 08:er som har en så fin väg, hehe :D

Grovt trafikerad av både lastbilar, budbilar och personbilar.. Skulle man nån gång glida över i mötande så kan man ge sig fan på att nått kommer(nej jag har aldrig kört i mötande där utom omkörning på raka), om inte kommer det nått överglidande i ens egen körbana.. Inte många böjar där man ser igenom heller. Träd att smälla in i i varje "avåkningszon". :(
Måste finnas miljarder vägar ute i Sverige som är precis lika roliga dock med risk för mötande är så liten att man kan köra vänstertrafik!

Annars är den kul! Var där nyss! ^^

Edit:
man kan ju inte annat än bli avundsjuk på er 08:er som har >en< så fin väg, hehe :D

>>EN<< ja... :(

Last edited:
Jag blev omkörd av en SL-buss på Bulten vid ett tillfälle. Jävlar vad den körde :gnissla Försökte köra ikapp den men jag var fett rökt.

Hahahahahahahaa..kanske suzukilover som var ute..:D

Vet ej, han hade svarta kläder på sig och en stor krokig näsa så jag undrar om det inte var min farsa......måste fråga honom när han kommer hem från sin kebabresa.

Kebabresa är ungefär detsamma som vinresa för er som inte fattar det :arsele

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage