Bulten Record

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag tror att trollaren vet att polisen också ständigt läser på detta forum, och härmed vill att polisen skall lägga alla sina resurser på 257:an så han får åka ifred på andra favoritvägar.

Lite kul är det allt att det finns sånt intresse för detta fortfarande.
Hur dumt det än kan vara. :)

Haha, istället för ghostbusters borde han ha:

[YOUTUBE-ID]xLvlGVNInw4[/YOUTUBE-ID]

som låt; if you catch my drift.....

Det bästa med den här tråden är att det finns någon som kastar bort sin tid på att faktiskt redigera de här filmerna. Känns bra när man själv tycker att man inte gjort något vettigt på en stund.

Den stora dagen kom för sporthoj.com och IvanDrago att visa den "beryktade" bultenfilmen som skulle få lamridersgänget att söka asyl i Tyskland och ghostrider att ge sig in i bärplockningsbranschen och allt vi fick var en suddig film som visar halva bulten vid namn Practise lap 4:29 med rysk kampmusik specialmixad med elektroniska hack och vindbrus.
Visst måste detta vara ett examensarbete för konstfack? :tummenupp

hahahah fy fan dom borde ställa upp mot varandra tror nog gr får dra ner hans byxor och ge han lite smisk enda sättet att visa vad han går för annars kan han ju gå o lägga sig, jag kan med mixa ihop en film och säga att jag körde på 2 min

ivan Drago challenge the gr if you dear

hahahah fy fan dom borde ställa upp mot varandra tror nog gr får dra ner hans byxor och ge han lite smisk enda sättet att visa vad han går för annars kan han ju gå o lägga sig, jag kan med mixa ihop en film och säga att jag körde på 2 min

ivan Drago challenge the gr if you dear

Du fattar visst ingenting :huvet

IvanDrago är den nya och han piskar ju GR så lätt!

Du fattar visst ingenting :huvet

IvanDrago är den nya och han piskar ju GR så lätt!

Vid det här laget känns det snarare som Ivan har fått lite pisk. Inget emot honom, men han byggde upp höga förväntningar och lyckades inte leverera -> det är ju inte direkt ett vinnande koncept? :huvet

För att referera till Charlie Sheens "Winning".

Slutligen, mitt råd Ivan är att du köper en ny kamera och åker iväg och slår det där rekordet och fixar upp ett klipp ;-)

Eller så är det Mr GR som vill promota sin nya rulle på ett forum som inte tillåter material från honom...

Är det bara jag som tycker att Mr Ivan inte sätter första kurvna riktigt optimalt?
Har man verkligen råd med sådana misstag på en så pass tidspressad sträcka? :rolleyes: :flaimbait

Piz Aut!

Status
Ej öppen för fler svar.
Back