Bulten - Nej tack

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Fy fotade denna på bulten för ett tag sen. Hoppas man slipper möta den i en kurva kan bli :huvet då den inte höll sig i sin fil vad jag kunde se.

DSC00260_1632x1224.JPG

DSC002611_1469x1102.jpg

Skojar du med oss? Det där var väl ett av dom mindre stora fordonen som åker där dagligen! Det åker buntvis med grusbilar, timmerbilar, långtradare mm på bulten, och dom tar upp väldigt mycket plats, i synnerhet i dom snäva kurvorna. Skillnaden är väl att dom framförs av yrkeschafförer, inte hormonstinna vingelpellar som ska försöka sätta nya rekord med sina rettor :rolleyes:

Han stajlade säkert lite extra när han såg att det stod en fotograf i kurvan!

lastbilar & bussar är en viktig ingrediens....gör omkörningarna lite mer utmanande!

Men hallå fan den var ju redo för skroten. Den e säkert inte en av dom största men måste fan var en av dom skabbigaste som framförts på denna vägsträcka. Såg inte ut att vara i körbart skick

Kom ikapp den där eller väldigt lik för några veckor sedan. Som långsammast hade han 30 km/h i uppförsbacke innan jag kom om...

Det var den där som körde om mig senast jag var på Bulten. Fett snabb kärra för att se så risig ut. Snackade lite med chaffisen på Rosenhill och han gav mig lite tips på spårval :yoparty

Folket som hänger på forumet för gamla bussar typ Scania Vabis, (tror att det hette spliffbuss.com eller något liknande), har precis upptäckt Bulten. En invasion av dessa är att vänta. Snart kommer nog den första filmen på "bombarrepan".

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman