Bulten lördag 5e juni

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
sh1.jpg

sh2.jpg

sh3.jpg

sh4.jpg

sh5.jpg

sh6.jpg

sh7.jpg

sh8.jpg

sh9.jpg

sh10.jpg

sh11.jpg

sh12.jpg

sh13.jpg

sh14.jpg

sh15.jpg

sh16.jpg

sh17.jpg

sh18.jpg

sh19.jpg

sh20.jpg

sh21.jpg

sh22.jpg

sh23.jpg

Rätt dött och med en sinnesjuk huvudvärk blev det ändå runt 200 bilder. Ovan de bästa. Resterande hittar ni här.

Tack alla för för att ni är där och visar upp er :tummenupp

Snyggt.
Kul att de hade lämnat en MC-polis till dig . Det vimlade av dem upp i Roslagen idag, Norrtäljeträffen vettu.

haha skön polis som posar :)

Vilken tid var du där? jag såg inte en själ i fotokurvan när jag åkte från rosen mätt och belåten :)

@lasse, två stycken cruisade förbi, den ena gladare än den andre =)

@burton, typ 14.30-16.30.

Vädret var bra, små-molnigt så slapp de mesta jobbiga skuggorna.

Otroligt fräscha bilder! Säg till nästa gång du står där..vill ha mig på bild! ;)

riktigt trevliga bilder.
O tack för trevligt sällskap då jag var där.... nu måste jag bara få min foto sida att fungera igen.

EDIT:
Ha du fick ju med mig idag iaf :)

Last edited:
Snyggt jobbat .. har bara kollat bilderna här men det är ju toppkvalitutta (hoppas de blev lika bra i större format) :tummenupp

Läckert, såg inte ens att det stod några och fotade i kurvan i lördags när vi åkte från Rosenhill. Andra dagen med nya hojen och man får vara med på bild (andra bilden s1000rr)

@lasse, två stycken cruisade förbi, den ena gladare än den andre =)

Kan tänka mig det..

De flesta MC-poliser lär ju ha ett rätt stort hojintresse i grund och botten. Och att kunna åka runt och inte behöva oroa sig att bli stoppad om man gasar lite mkt måste ju vara kungligt.

*avis*

Kul att äntligen få se sig själv direkt på sidan och slippa gå in och leta efter en bild på en själv :yoparty Snygga bilder och är glad att jag fick mer en 1 bild denna gång danke

Ansvarstagande förälder....:rolleyes: :klappar
Men vafan, händer & fötter är ju överskattat...

verkar vara nån slags trend att ta med sina ungar ut på bulten och köra satan. Blir lika förbannad varenda gång, ungarna sitter och håller i jackan liksom, va fan händer om han behöver nita. Men det är väl som med allt annat, det ska till en olycka innan det går in.

verkar vara nån slags trend att ta med sina ungar ut på bulten och köra satan. Blir lika förbannad varenda gång, ungarna sitter och håller i jackan liksom, va fan händer om han behöver nita. Men det är väl som med allt annat, det ska till en olycka innan det går in.

Kan bara instämma,,,,,,,, och för fan sätt på ungarna riktiga kläder, gympaskor och jeans:mad:

Annars är det skitfina bilder.:tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...