Bulten igår onsdag!

Det är väl ändå Sveriges mest omtalade vägsträcka?

I stockholmsregionen kanske. Vi som inte bor där ungefär 80% av landets befolkning måste ändå läsa om den varje dag på ett rikstäckande forum.
Finns många vägar i resten av riket också som är väldigt trafikerade av MC-ister men dessa leder inte 10 trådar om dagen...

Debatten har varit uppe flera gånger innan, jag med många anser att diskutioner om "bulten" bör hållas i underforumen de platsar i.

Ångest och bitterhet?

Inte ett dugg, se föregående svar.

Last edited:
I stockholmsregionen kanske. Vi som inte bor där ungefär 80%+ av landets befolkning måste ändå läsa om den varje dag på ett rikstäckande forum.
Finns många vägar i resten av riket också som är väldigt trafikerade av MC-ister men dessa leder inte 10 trådar om dagen...

Debatten har varit uppe flera gånger innan, jag med många anser att diskutioner om "bulten" bör hållas i underforumen de platsar i.

Inte ett dugg, se föregående svar.

Du har helt rätt i att Bultentrådarna borde hållas i Stockholmsforumet.

Däremot har du fel i att över 80% bor utanför Stockholm. Faktum är att Stockholmsregionen hyser över 1/5 av Sveriges befolkning.

Du har helt rätt i att Bultentrådarna borde hållas i Stockholmsforumet.

Däremot har du fel i att över 80% bor utanför Stockholm. Faktum är att Stockholmsregionen hyser över 1/5 av Sveriges befolkning.

Ok då, tar bort mitt +.

Skönt att man sitter & flabbar på sköna grusvägar långt från detta spektakel...
När oljegruset kommer (för det kommer) var ska alla posörer hålla till då? finns det en färdig plan B?

Skönt att man sitter & flabbar på sköna grusvägar långt från detta spektakel...
När oljegruset kommer (för det kommer) var ska alla posörer hålla till då? finns det en färdig plan B?

Trot eller ej, men nog fan kommer vi få höra om både oljegrus och plan B 10 ggr om dagen i "MC-relaterade diskussioner" då.

...suck

Måste väl vara lättare att LÅTA BLI att läsa trådar med namnet "Bulten", "Slingerbulten" eller "Bogan" än att försöka övertyga andra om att lägga tråden i rätt underkategori.....för mycket fritid kommer in i mina tankebanor.....

I stockholmsregionen kanske. Vi som inte bor där ungefär 80% av landets befolkning måste ändå läsa om den varje dag på ett rikstäckande forum.

Bulten är en del av den svenska kulturen, oavsett om det ligger i Sthlm eller Boden :tummenupp

Eller forumet auto email för långsamt, kom email sen. :gnissla kan ´ju vara försent ibland, om man redan hunnit dragit iväg.

Waze e bra samt att få mail när nån skriver in det HÄR

Får inte email notifiering att funka. bockar i 'Instant' på prenumerationen, men finns ingen bekräfta:va Så när jag sen går in till Lista Prenumerationer igen så den inte ibockad längre.

Vet du vad jag gör för fel?

/D

Last edited:
Alldeles riktigt. Dessutom är alla som bor utanför Stockholm bönder.

:arsele

Stockholmare är forna bönder som gillar mode :)

Ont
Om bultentrådarna inte funnits inom MC-relaterat så hade en bonde som jag inte vetat om att det finns en mcväg däruppe i birka. :yoparty

Eller forumet auto email för långsamt, kom email sen. :gnissla kan ´ju vara försent ibland, om man redan hunnit dragit iväg.

Får inte email notifiering att funka. bockar i 'Instant' på prenumerationen, men finns ingen bekräfta:va Så när jag sen går in till Lista Prenumerationer igen så den inte ibockad längre.

Vet du vad jag gör för fel?

/D

Tyvärr vet jag ej, funka direkt för mig :näsblod

Back