lerox78
nöjd sm ägare
ok då börjar moppe racet---men kom dit runt 11 så kan vi ta en tur om inte vädret kukar ur...Rupert skrev:Vid ett tiden tror jag, om det är hyffsat väder. Åker mot rosenhill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok då börjar moppe racet---men kom dit runt 11 så kan vi ta en tur om inte vädret kukar ur...Rupert skrev:Vid ett tiden tror jag, om det är hyffsat väder. Åker mot rosenhill
lerox78 skrev:fan vad det e kul att ta bulten när det e bäcksvart....går inte lika fort men det e på helspänn hela tiden....gjorde det ikväll...måste ju skriva av mig![]()
![]()
![]()
nope...det gick bara mellan 70 och 130 och ännu saktare i vissa kurvor...det e inte samma väg i mörkret man kan den men när man åker i mörkret så vet man inte vad som dyker upp efter kurvan.....Hoztic skrev:Har du två Hella Rallye på din hoj eller?![]()
![]()
lerox78 skrev:nope...det gick bara mellan 70 och 130 och ännu saktare i vissa kurvor...det e inte samma väg i mörkret man kan den men när man åker i mörkret så vet man inte vad som dyker upp efter kurvan.....
skit kul
lerox78 skrev:nope...det gick bara mellan 70 och 130 och ännu saktare i vissa kurvor...det e inte samma väg i mörkret man kan den men när man åker i mörkret så vet man inte vad som dyker upp efter kurvan.....
skit kul
den kanske kommer på julafton...hehe....jag tar det ganska lungt där ute...ville bara visa att det e skit kul i mörkret....MaScoot skrev:Körde den i mörker i augusti några gånger. Ganska kul faktiskt...inte lika exalterad som du verkar vara dock
![]()
Fan, ta det lite lugnt, utmana inte ödet allt för hårt...Hur viktigt kan det vara?...å den där sista runda....
IronMike skrev:Har både kört bulten å bogan i mörker.. Det var kalas! Spec med tanke på att det var lätt att se om man fick möte, så det inbjöd till sköna spårval![]()
Klockrent..
Haha - påminner mig om i somras. Kommer åkande på millen jag hade då ..ungefär där man börjar ta tid, efter krönet om man har tungelsta i ryggen.lerox78 skrev:det e ju askul...och det enda jag sett och bromsat för e en räv,,,,
Hmm.. Vad f_n är "bulten??lerox78 skrev:måste ju skriva av mig lite lycka....jag var ute och drog en repa på bulten i kväll...bäcksvart ..men fan vad kul det var trots att det var asjobbigt....nån mer som vart ute och åkt mörker körning ikväll??![]()
En av stor-sthlm's skönaste vägar ..sök å finnwannagofast skrev:Hmm.. Vad f_n är "bulten??
Ehhrmm.. "stor-sthlm".. Har bott i Melbourne. London. Malmö osv.. Ledsen, men jag tror knappast allt handlar om sthlm.. (trots tv4!!).. Och beträffande "blodigt allvar" så talar väl gårdagens attentat mot div bröllop i Jordanien sitt tydliga språk!!!IronMike skrev:En av stor-sthlm's skönaste vägar ..sök å finn
Bulten är i mångas sinnen "moto gp", blodigt allvar ..laptimes etc-gå in på Rollers profil å tanka hem någon film därifrån så får du se vad allt handlar om.
![]()
Vad snackar du om? Jag har också bott i Melbourne, och andra städer. Men förstår verkligen inte ditt resonemang.wannagofast skrev:Ehhrmm.. "stor-sthlm".. Har bott i Melbourne. London. Malmö osv.. Ledsen, men jag tror knappast allt handlar om sthlm.. (trots tv4!!).. Och beträffande "blodigt allvar" så talar väl gårdagens attentat mot div bröllop i Jordanien sitt tydliga språk!!!
..Mitt inlägg var tänkt att vara ironiskt, men det var kanske lite fånigt.. Sorry!!IronMike skrev:Vad snackar du om? Jag har också bott i Melbourne, och andra städer. Men förstår verkligen inte ditt resonemang.
Jag sa att slingerbulten är en av de roligare vägarna kring sthlm ..vad har det med resten av världen att göra?
De som inte bor i stan, och undrar vad bulten är ..kan väl få en förklaring? Utan att mästrande från såna som du sk behöva kila emellan och snacka om typ globalisering..
Det är inget som handlar om sthlm. Har jag sagt det?
Jag sa att bulten är en stor grej för många i sthlm, folk kör på tid. Och somliga dgara under sommarhalvåret är det moto-gp känsla i luften. Precis som på många andra orter, med deras favoritvägar..
Haha sorry själv, jag tar alltid illa upp å brusar upp mig i onödanwannagofast skrev:..Mitt inlägg var tänkt att vara ironiskt, men det var kanske lite fånigt.. Sorry!!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|