Bulten gick av

Är det ingen som testat vänsterskärande borr?
Sitter det inte så hårt kan jag tänka mig att det funkar bra.
Jag har inte själv behövt använda ngt dylikt på länge, men så länge man slipper svinpittar så är man glad.
//Tobbe

Okej, vilken lektion man fick nu...inte för att jag har några skruvar...öh, bultar som sitter fast (inte löst heller för den delen) just nu :confused: ...men Svanen som skrev tråden kanske fick lite hjälp...mitt i allt spammande :)

Missuppfatta mej inte nu, det är alltid kul med ny lärdom inom ämnen man själv valt.

Last edited:
granath_ skrev:
nu var det humor på HÖÖG nivå.

fakta : grisens-penis är skruvad, därefter namnet gris-pitt. :banana

*S* det är sent nu.....verkar ju va bekymmer med att håll isär gris & svin med....eller e det ingen skillnad???

tobbeviking skrev:
Är det ingen som testat vänsterskärande borr?
Sitter det inte så hårt kan jag tänka mig att det funkar bra.
Jag har inte själv behövt använda ngt dylikt på länge, men så länge man slipper svinpittar så är man glad.
//Tobbe

Aldrig,kunnde ju gå.
Men vad kostar ett gäng sådana i relation till en Ridgidsats (ca 1500:-) ?

Men har personligen för vana att göra rent och fetta in på ställen som inte behöver momentdras.

Långa farbron skrev:
Aldrig,kunnde ju gå.
Men vad kostar ett gäng sådana i relation till en Ridgidsats (ca 1500:-) ?

Men har personligen för vana att göra rent och fetta in på ställen som inte behöver momentdras.
Inte en aning om vad dessa tingestar kan kosta, förmodligen som om dom vore i guld eller lite till.
Detta till trots så är dom nog bara i vanligt snabbstål, vet inte ens var man kan få tag på dom.
Men en välsorterad verktygskrängare borde väl kunna få tag på dom.
//Tobbe

*/ ?>
Back