Bulten Film 2011-09-04

03.18 , han med hjälmkamera, nära bilen med båtrailer?

Ingen fara, man är odödlig i skinnställ!

Fan vad det ska dras husvagnar, båtar, släp och köras husbilar på just den där vägsträckan för övrigt...
 
Last edited:
Är bulten den enda vägen ni har däruppe ?
 
Grymt med film från bulten:tummenupp Ärligt talat man har börjat tröttna på foto från bulten:rolleyes:
keep up the good work:yoparty
 
ja det är ju .... en allmän väg.....antar jag.... därav alla konstiga fordon....men jag är inge expert...

Nej, det är en motorcykelväg. Det står ju på skyltarna. Nånting om olycksdrabbad står det visst med men fokus på det viktiga.
 
Ha ha..slutet av filmen var fränt! :tummenupp
Min dotter Malin tyckte det var roligt med alla fotografer.:)
Riktigt kul med film faktiskt..
R
 
Haha, jag såg inte det här förrän nu, kul med film!:tummenupp
Någon gång ska jag sätta kamera på hojen men jag ska erkänna att jag är lite rädd att ta i för mycket och istället för att filma en fet repa filmar en spektakulär vurpa...
Det är därför jag under alla år aldrig satt på kamera!

Fredrik:yoparty
 
Skön vinkel nickeman:tummenupp om du ursäktar ställer jag mej där med kameran också nästa gång :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top