Bulten bulten bulten.. åt rätt håll

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
PS: solen i ögat, omkörningar med släp... å 3 ton lera i telefonica efter rakan. Det är en kass film, men ngt å dricka kaffe till under morgonen kanske.

:) :huvet

[YOUTUBE-ID]ooqkJ2R2JKw[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
det var inte mycket att dricka kaffe till,samma skit som vanligt,suddig idiotkörning

Många skruvar.

Bulten, många bultar. En och annan nit ochså:D
Var är filmsnutten som knäcker allt, tänker inte så mycket på hur extremt fort det går utan mera på filmkvaliten. Solsting och repigt kåpglas gör ingen glad.
Toyman

Detta klipp gillar jag, även fastän det går lite överstyr. Bimota SB8R e en mäktig maskin.

Ducati 996 Vs Bimota Sb8R. 10 minuter långt.

http://www.teamxstream.se/sport/motor/other/viewvideo/4083/

Bifogat

• IMG_0561 hp.jpg
    IMG_0561 hp.jpg
    161.4 KB · Visningar: 77
Last edited:
Orkade 2.14...Du verkar ju vara en driftig kille..starta en insamlingstråd så du kan köpa ett nytt kåpglas..
Sen går det att ställa in shiftlighten också..ler

hehe ge killen lite credit, han försöker ju iaf :P

:pisskvalitè

:kär

btw: ironmike,
kaffet vart mkt godare till din helsuddiga kassa film :pannkyss

Last edited:
de börjar bli tjatigt om dina bulten rullar asså..

Tycker nästan andra hållet är skönare och det brukar vara mindre grus i det körfältet jag och så slipper du motljus!

Annars är du mer driftig än många!

varför är det ingen som gör en sticky tråd om bulten?..

Ja det hade ju inte vart fel... fy fan va forumet svämmar över av alla bulten-trådar. Gör en sticky eller posta det i Stockholms-delen. Tror att 80% av medlemmarna skiter i vad som händer på bulten. :gnissla

Var är filmsnutten som knäcker allt, tänker inte så mycket på hur extremt fort det går utan mera på filmkvaliten. Solsting och repigt kåpglas gör ingen glad.
Toyman

Detta klipp gillar jag, även fastän det går lite överstyr. Bimota SB8R e en mäktig maskin.

Hardcore! Fan va jag skrattade när dom visade tanken som han bucklade med ballen hahahaha priceless !

Sen går det att ställa in shiftlighten också..ler
Så det va ett sånt däringa räsertillbehör asså? trodde att han växlade via neutralen lr nåt ett tag :hihi

Nämen keep up the good work. Konstigt dock att man aldrig möter dig på bulten dock, kör väl minst 4-5 vändor /dag om man e ledig...
Ska se om man kan mecka dit kamran nåndag, men har du nån speciell ställning som sitter på tanken eller hur har du satt fast den? har aldrig fått så lite skakningar som du har på dina filmer? Brukar se ut som att man kör i mach 2 så fort man pillar på gasen :yoparty :yoparty

Toyman

Om jag har fattet rätt så skriver dom där grabbarna för någon engelsk MC-tidning.
Jag har sätt flera filmer med dom men inte en enda där dom inte krachar..:yoparty

Är det här ok kvalite?
Går inte så fort kanske men så e man en gammal gubbe oxå.:tummenupp

[YOUTUBE-ID]5zc5LK6vzuU[/YOUTUBE-ID]

Går att kolla på i "high quality"

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT