Bulten 9/8

Höll på o köra av vägen när jag såg dig stå o smyga där i sista kurvan (tur att det inte syns på bilden=)

Nej så illa var det inte, kul att få ett ansikte till fotona... Grymma bilder som vanligt!
 
Synd att jag var ute för sent i går och körde för det fanns ingen nånstans längs med Bulten vad jag kunde se. Jag provkörde nämligen min BSA från 1944 för andra gången, det hade varit kul att få se den köras på bild. Jag tycker ni plåtar bra alla ni som står där och nästa gång solen skiner och jag är tidigare ute ska jag lufta den igen på Bulten.

Får dock flika in att den saknar högerspegel och blinkers samt bromsljus, man får verkligen se upp på en så gammal hoj, av säkerhetsskäl tog jag på mig en gul väst. I går blev jag överraskad i en kurva, omkörd på vänster ytter i högerkurvan av ett dån som jag inte hann upptäcka i tid i min högerspegel som inte finns... Gissa om jag hoppade till där. :D :D :D
 
Synd att jag var ute för sent i går och körde för det fanns ingen nånstans längs med Bulten vad jag kunde se. Jag provkörde nämligen min BSA från 1944 för andra gången, det hade varit kul att få se den köras på bild. Jag tycker ni plåtar bra alla ni som står där och nästa gång solen skiner och jag är tidigare ute ska jag lufta den igen på Bulten.

Får dock flika in att den saknar högerspegel och blinkers samt bromsljus, man får verkligen se upp på en så gammal hoj, av säkerhetsskäl tog jag på mig en gul väst. I går blev jag överraskad i en kurva, omkörd på vänster ytter i högerkurvan av ett dån som jag inte hann upptäcka i tid i min högerspegel som inte finns... Gissa om jag hoppade till där. :D :D :D

Hehe,hade jag sett den gamla hojen så hade jag garanterat fotat,men vi missade nog varandra. Nya försök :)
 
Bra foton! Kul att man fastna på bild! Du har ingen på mig när jag kommer från andra hållet? :tummenupp

Hare bra!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top