Bulten 5/7 - 09

Men du som tar ut svängarna i dolda kurvor så flitigt kanske förstår nu att de inte behövs. Bli lite smidigare räcker!:tummenupp:arsele

finns risk för att du talar till fel kille där, är jag rätt ute så är du en junior, du har bara inte sett så mycket på vägarna än, var glad att du inte mötte samma glada åkare som jag mötte senare, det var liiiite mer tight än i den kurvan.

finns risk för att du talar till fel kille där, är jag rätt ute så är du en junior, du har bara inte sett så mycket på vägarna än, var glad att du inte mötte samma glada åkare som jag mötte senare, det var liiiite mer tight än i den kurvan.

Gick bara på hojen och ber om ursäkt för att jag tilltalar fel kille! Visst jag kanske är junior! eller? haha PAJAS!

Gick bara på hojen å ber om ursäkt om de inte var du i onsdags på bulten som höll på att få ner mig hos BnB. Ha det

Last edited:
2j4t09e.jpg

Känns som att denna kanske får en fortsättning i "Vad har du tappat ur ryggsäcken då kör hoj?"-tråden? :tummenupp

Snygga bilder som vanligt grabbar, den där vita Ducatin och den vita R1an är brutalt snygga.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!