Bulten 4/7-09

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Åhh, va ni e morrontrötta....Eller är det jag som inte har nå liv . Ut å åk tidigare.:tummenupp
https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=28e7e250-d78f-45b9-998e-82f69cd01cd6
1zw2lvm.jpg

https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=28e7e250-d78f-45b9-998e-82f69cd01cd6

Tycker du ska åka ut tidigare istället, passerade Bulten vid 08-tiden & saknade fotoblixtrarna.

Jag var ute vid 15 tiden, mötte 1 hojj på hela bulten. Ingen som fotograferade. Sitter alla och fikar på dagarna eller?

Missat att det finns en Samlingstråd Bultenfoto?

Om du ser ett långt dyrt titanspår i hela kurvan,så var det jag som slipade bort ena fotpinnen i morse helt i onödan.
Sjusovare :mad

Om du ser ett långt dyrt titanspår i hela kurvan,så var det jag som slipade bort ena fotpinnen i morse helt i onödan.
Sjusovare :mad

Illa, illa, illa...helt förjävla illa! Saker gjorda i onödan borde vara belagt med straffavgift: :hihi

Men Lasse, fick du inget av mina 15 PM?? Jag skrev ju tydligt att det var på eftermiddagen som bulten skulle touring åkas av linslusen själv:tungan Men men, vad är en bal på slottet?

Precis som vanligt, grymt:)

Äntligen fastnade man på bild med nya hojen o allt, skitkul :banana

bra bilder o kul med alla som fotar

*måste vara för snabb eftersom man inte fastnar oftare på bild* :gnissla

Samlingstråden är "bortplockad"! Dom har lyssnat på kritiken och kommer inte flytta era trådar till Samlingen! ;) Fota meeeera nu!

Ska ut med hunden sen ska jag ta med ungarna ut ... så dax att gnugga sömnen ut ögonen ? ;)

var oxå nere å körde en repa vid 16-17-tiden nån gång...
helt dött..

vilka tider kör folk där på söndagar? är det lunch på rosenhill som gäller?

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...