Bulten. 3 sept 2011

K Lindström

Fotografen i diket !!
Gick med
20 Apr 2007
Ort
Tyresö
Hoj
Dinli 450 Lightning -10
Var ute och lapade lite sol och knäpte lite bilder på hojarna..

meg_6637.jpg


meg_6653.jpg


meg_6658.jpg


meg_6666.jpg


meg_6669.jpg


meg_6693.jpg


meg_6700.jpg


meg_6711.jpg


meg_6725.jpg


meg_6740.jpg


meg_6745.jpg


meg_6773.jpg


meg_6781.jpg
 
Kul med lite ny stil på bilderna =)

Helvete va svårt det var att få skarpa bilder på den slutartiden, frågan ens om det är möjligt när det svänger..
 
Kul med lite ny stil på bilderna =)

Helvete va svårt det var att få skarpa bilder på den slutartiden, frågan ens om det är möjligt när det svänger..

Tack.. Men det värkade inte ha gått hem med den stilen ;)

Öva, öva och åter öva.. så sitter det sen =)
 
Kent, är du tillbaks i stan ?

Panoreringstrenden verkar va förbi, men den kommer snart tillbaks.

Även om betraktaren inte ser svårigheten i det så känns det förjäkla gott när en riktig snigeltid sitter som en sportkeps. :D
 
kul med lite ny stil som det sagts.

det går ju dock att få samma effekt utan att gå ner på så långsamma tider, men det kräver en hel del redigering och det är inget man orkar göra på typ 30-40 bilder :D
 
Kent, är du tillbaks i stan ?

Panoreringstrenden verkar va förbi, men den kommer snart tillbaks.

Även om betraktaren inte ser svårigheten i det så känns det förjäkla gott när en riktig snigeltid sitter som en sportkeps. :D

Halloj.
Yes nu är jag hemma igen =)
Så kanske det är, men jag gillar panoreringar och det är där man får farskänslan i bilden tycker jag. =)
"Stela" bilder är också mkt snygga men saknar känslan av själva körningen.
Men smaken är som baken som tur é ;)

Nikon D3 sist jag träffade honom. Men han får rätta mig om jag har fel. :)

Helt riktigt, D3.an är med mig än.. =)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top