Bulten 27/9

bultens snabbaste tider någonsin idag..
vittna till tre väldigt snabba killar som bara malde på / en person med film utrustning så det va xtra kul o se både film och tiderna- under ca 4,40.......

i dag va det bara ett WROOOOOOOMMM i skogen när man blocka lite åt killarna, fan skulle jag sälja hojen för i går:mad:


i love fart och då menar jag inte pruttar:tuttar :tuttar

coolt..och detta finns givetvis på film ?:rolleyes:
 
Jäklar Holtis vad skarpa bilder, vad kör du med?

Tack för all feedback...

Idag luftade jag Canon 40D samt F4/L 70-200mm och sigman 18-50 2.8.
Hade vart och fotat fåglar i roslagen, men insåg att jag inte skulle hinna åka hoj själv idag så jag & frugan drog till bulten en sväng...
förbannat nice idag... fan... va de "skrek" i skogarna,,,,:yoparty
 
Som alltid snygga bilder från alla inblandade.

Holtis, några av bilderna var, för en novis som jag iaf, regelrätta mästerverk. Skärpan, ljuset, färgerna. Brutalt snyggt.
 
Härligt, härligt med bilder. Verkade vara rätt dag att vara på
Bulten idag. Fastnade på hela 6 stycken. :yoparty
Många snabba ute också, bra att kolla speglarna då
och då.....:fakta

Igen...härliga bilder :tummenupp :tummenupp
 
Använder inte folk knäna på bulten eller? Har suttit o kollat en massa bilder och det är väldigt få som drar i knät... visst att det kanske inte går fortare men varför köra på fort, när man kan göra det snyggt....
Men faan! Kom hit å visa hur man gör då, ditt torskrens!:tummenupp
 
Holtis.... Alltså helt ärligt...
Det är såå sjukt snygga bilder...

Så jäkla trist att jag inte hann ut o köra idag... Hade varit kul att hamna på bild i skogen med massa natur i bakgrunden... Blir så otorligt grymma bilder... Riktigt bra...
 
Fantastiska bilder Holtis!!!

Tack alla ni andra för era bilder också! Det var första gången jag sett någon på Bulten (ok, kör där inte så ofta så....). Blev så nyfiken på er så jag glömde nästan vart jag var på väg :-)

/Hanna
 
Så kanonfina bilder,verkligen bra :tummenupp

Ang tider på Bulten så skiljer det sej nog ganska mkt beroende på tillfälle oavsett film or not.

Jag lovar fortfarande att flytta på mej om snabbare förare kommer ikapp:blah
 
Hej

Coolt då kanske man får ta ut hojjen en gång till då hehe
Visa nu en film som där kameran sitter o filmar från tanken hela tiden från början till slut.

Fan va löjligt att de verkar bli ngt tjafs om ett bulten rekord upp med filmen bara klart som fan de finns de som är snabbare..

Hörde att de hade varit lite tjafs på MSN under natten hmm

Ps Gösta de va inte mig du snackade med om de där mytomansnacket så att du vet jag vet att ni kör som satan,och gillar spökfilmerna skarpt dyker det upp en ny köper jag den direkt till samlingen.

Mr E
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top