Bulten 27/9 xxx rated

Status
Ej öppen för fler svar.
coolt....fast den lilla snutten säger inget än i alla fall..15 sec ihopklippt material,tjaa kan bli kul att se om och när den kommer,filmen alltså:tummenupp :arsele

coolt....fast den lilla snutten säger inget än i alla fall..15 sec ihopklippt material,tjaa kan bli kul att se om och när den kommer,filmen alltså:tummenupp :arsele

Låter nästan som om du är lite avundsjuk på det inträffade och söker alla möjligheter till att hugga kors och tvärs istället för att bara starta upp din raket och än en gång försöka bevisa att du är snabbare då rekord är till för att slås.

Grafne

http://www.youtube.com/watch?v=d98pX9NVOIU

Måste man damma av R1'an och visa fjuniorerna än en gång att gammal är äldst? :confused: :mad:

Hans filmer är iaf roliga att kolla på, än alla 4-5 minutersbarahelmetcamfilmer.

Hej

Coolt då kanske man får ta ut hojjen en gång till då hehe:D
Visa nu en film som där kameran sitter o filmar från tanken hela tiden från början till slut.

Fan va löjligt att de verkar bli ngt tjafs om ett bulten rekord upp med filmen bara:tummenupp klart som fan de finns de som är snabbare..

Ps Gösta de va inte mig du snackade med om de där mytomansnacket så att du vet jag vet att ni kör som satan,och gillar spökfilmerna skarpt dyker det upp en ny köper jag den direkt till samlingen.

Mr E

Rekord och rekord, fel sida på vägen och utan reflexväst....

Denna outlaw film (eller hur den nu stavas) törs jag nog inte kolla på.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back