Bulten 25 Sep

  • Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
OT...skulle va kul o se nån vägverksstatistik på hur många mc som passerar bulten en fin sommarhelg. Svårt o tänka mig någon vägsträcka som är så omtalad o populär som den. Folk utifrån landet åker ju dit för o kolla om allt är sant som de hört,vilket de flesta också inser. Kanske skall resa nåt monument där. Över vägen själv , samt fallna hjältar den skördat. :)
 
Jag tror att den inom ganska kort kommer att ersättas av en fyrfilig led som ska utgöra tvärförbindelsen över södertörn. Med tanke på de omkringboendes klagomål och de hyfsat höga olyckstalen är det nog inte alltför avlägset.

It happened to Frestavägen, you know.
 
Har nog kollat genom alla bulten foton.
Ingen snygg bild på hojen. :-(
Inte en enda bild. :-(
Dock var det mycket snygga bilder på andra hojar,
vilket är ju inte fy skam.

Får väl köra den fram och tillbaka nästa gång ett tiotal gånger. :D
 
passa på i helgen nu,,de har hotat med hyfsat väder. Risk finnes att jag står där på åkern :p
 
Vem var bruden på SPA-hojen? Tips i all välmening: häng ut med överkroppen istället för underlivet!

Tack för tipset. Har inte kört mycket hoj alls och har precis börjat hitta lite känsla. Vissa kurvor funkar bättre och vissa sämre - Typ den på bilden :rodnar Men med lite mer rutin & några ban-kurser så kanske det blir bättre ordning på tanten....
 
Jag tror att den inom ganska kort kommer att ersättas av en fyrfilig led som ska utgöra tvärförbindelsen över södertörn. Med tanke på de omkringboendes klagomål och de hyfsat höga olyckstalen är det nog inte alltför avlägset.

It happened to Frestavägen, you know.

Bulten kommer att bli K-märkt.
 
Åkte ett par ggr i dag fullt med fotografer på fältet, hoppas man fastnade på någons kamera. RIKTIGT KUL MED BILDERNA. :-)
 
det var händelsevis ingen som fick bilder på personen som försökte "wiila", han
gjorde det i fotokurvan i mitt körfält när jag kom från Rosenhill-hållet 25/9... :skrämd

det jag hann se var att hojen var grå (silver) och han var inte speciellt duktigt
på att åka på ett hjul, jävligt dumt ställe att försöka på, oxå... :mad:

kunde ha gått illa... :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top