Bulten 24/9

Aha!! Är det den som är "fotokurvan"!! Du var iaf inte svår att missa långt där ute på åkern med teleskopet! :D Jag tycker att andra vändan, då jag finåkte bakom en semitrailer och några bilar :gnissla, blev bäst. Tjusiga höstfärger. :tummenupp

Edit: ny avatar blev det! :tuttar
Hmmm... Ingen dum idé. Är det ok att "använda" bilderna på nätet, GubbLasse?
 
Vilka är ni som brukar vara ute och jaga bilder med era kameror? jag hängde ju på Miss_A i går! Conseal och GubbLasse, fler? :)
 
KANON BILDER!
som vanligt :)

Hojen på bild 70 ser lite cool ut, vad är det för hör hoj?

//Matte
 
Kanon bra bilder! :D även jag fastnade denna gång på bild:D (kör den gråa xtx:en med skinställ). Kanon bra jobbat;D

//Jocke H
 
Vilka är ni som brukar vara ute och jaga bilder med era kameror? jag hängde ju på Miss_A i går! Conseal och GubbLasse, fler? :)

Brukar plåta lite också, men är inte lika mycket ute som dom andra, syns också på bilderna vilka som tränar mest :tummenupp

Ska till Tuvängen i helgen. sista gången för i år, hur många kommer dit och fotar


>>Eric
 
Dax att man lägger gluggen på hyllan nu då .. jävligt fint lasse


He he då är du som jag för lite tid för att fota.

Fina bilder Lasse!

Lasse du får åka & fota lite cross nån gång också!

Brukar plåta lite också, men är inte lika mycket ute som dom andra, syns också på bilderna vilka som tränar mest :tummenupp

Ska till Tuvängen i helgen. sista gången för i år, hur många kommer dit och fotar


>>Eric


Det blir tyvärr förhinder men är du tidigt där så får du ha kurvan för dig själv! :D
 
Last edited:
Riktigt bra bilder!!!
Skönt... nu behöver frugan inte jaga en med engångskameran längre :tummenupp
 
Fina bilder!
Kul att du och ni andra fotar! Har tänkt och stanna till nån gång och säga Hej
 
Brukar plåta lite också, men är inte lika mycket ute som dom andra, syns också på bilderna vilka som tränar mest :tummenupp

Ska till Tuvängen i helgen. sista gången för i år, hur många kommer dit och fotar


>>Eric


Mig slipper du inte .. jag dyker upp med gluggen .. måste ju testa nya inställningarna

fina bilder!!!

Men det är sämsta kurvan på hela bulten..........:näsblod

seriöst


Vilken är bäst då ? ...... och finns det parkeringsmöjligheter ;)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top