Bulten 24/9

:D hehe, var ja o han som va ute o körde...när vi åkte Bulten fram o tebax klaga han över att hojjen kändes svampig :tungan

hade under 1.0 i tryck....så de verkar va pyspunka!
 
Tycker bilderna med höstskog i bakgrunden blir jäkligt snyggt, blir liksom att motivet står ut lite från bilden på nåt vis.

Vinkade varjafall när vi åkte förbi idag :hej

>>Eric
 
nice! jag var på väg ner med kameran också men fick förhinder :huvet

Riktigt bra ös i första bilden :tummenupp
 
fan va gött, då kom man äntligen med! Har nästan planerat köra jättelångsamt för att ni ska hinna ta ett bra kort :O
 
Tack för bilderna Gubblasse, de vart ju kanoners! :)
/slyngeln på svarta cbr'n som stanna å chatta

Finns de måhända i lite högre upplösning? Image=2634121, Image=2634139 och Image=2634153 :pannkyss

Riktigt bra ös i första bilden :tummenupp

Får tacka fotografen för det, var knappt styrfart.. :yoparty
 
Tack för bilderna Gubblasse, de vart ju kanoners! :)
/slyngeln på svarta cbr'n som stanna å chatta

Finns de måhända i lite högre upplösning? Image=2634121, Image=2634139 och Image=2634153 :pannkyss



Får tacka fotografen för det, var knappt styrfart.. :yoparty

Efter att du klickat på bildlänken och kommer in där du ser alla bilderna...där står under varje bild-
"ladda ner orginalbild" . Då får du max upplösning. :yoparty

Fick du inte fler bilder på motardgänget som åkte?

Haha,,vad ska jag säga...jo,ja fick massor med suddiga figurer,,svårt när ni kommer i flock, blir lite stressigt för en gammal man då. :D
 
Last edited:
Jag :huvet fastnar :huvet inte :huvet:huvet foto :huvet :mad: :huvet :mad:
Men vääänta ni bara en dag ska jag också lyckas att fastna...
Snygga bilder som vanliga gubblasse
 
Vilken skärpa! Kul att träffas också! Polarn åkte över Tullinge med sin moppe så jag fick inte nöjet att schteka honom... får bli nästa gång.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top