Bulten 22/7-09

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Lite Bultpics. :banana
https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=0a7e606f-d87c-4aa2-8e04-ee2314548c2b
6nz5lw.jpg

https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=0a7e606f-d87c-4aa2-8e04-ee2314548c2b

Snyggt.. Precis som vanligt:) Men hur i världen kunde jag lyckas att missa dig varenda gång? Du verkar ju ha stått överallt och lite till;) Roligt med bilder från lite andra ställen och vinklar:tummenupp

Snyggt.. Precis som vanligt:) Men hur i världen kunde jag lyckas att missa dig varenda gång? Du verkar ju ha stått överallt och lite till;) Roligt med bilder från lite andra ställen och vinklar:tummenupp

Du o Killen med blå rettan (Tommy?) passerade strax över 72km/h så jag han inte med dig. sen mötte jag dig på hemväg . :)

Du o Killen med blå rettan (Tommy?) passerade strax över 72km/h så jag han inte med dig. sen mötte jag dig på hemväg . :)

Blå retta = Sonny

Mm, jag kan ha haft 75kmh idag genom fotokurvan.. Kände mig lite vågad!:tuttar

Jo jag såg dig, vinkade ju:hej Du ska bara vet hur jag svor innanför hjälmen då;)

Fina bilder =) kul att de är några som sätter andras glädje före sig själva genom att tappert stå och fota oss andra och förgylla varje tur på bulten med ett snyggt foto =)

åter igen stort tack till er som tar alla fina bilder.

Skit kul att kolla sen när man kommer hem.:tummenupp

trevlig sommar

Hej!

Du fick inga bilder på två röda r6:or som åkte efter varandra?

Fina bilder annars!

Fina bilder =) kul att de är några som sätter andras glädje före sig själva genom att tappert stå och fota oss andra och förgylla varje tur på bulten med ett snyggt foto =)

Haha, du tror inte det kan vara så att fotografi kan vara ett intresse? Att man gör även detta för sin egen skull? :tungan Kan inte tala för GubbLasse eller de andra, men så är det i alla fall för mig.

Snygga bilder som vanligt GubbLasse! :tummenupp

Stiliga bilder Lasse! Är "orginalbilderna" verkligen orginalbilderna? Jag tycker mig skönja jpeg-mos =)

Stiliga bilder Lasse! Är "orginalbilderna" verkligen orginalbilderna? Jag tycker mig skönja jpeg-mos =)

Nää..inte helt orginal föståss. Först fotar jag i jpeg,=första moset , sen blir det en till mosning innan telia får ta hand om dem . Skulle ta galet lång tid om jag la ut förstamos bilderna, 3-4 mb styck..huh :)

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back