Bulten 21 Sep

  • Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Bihang

Är det här ett bihang?
 

Bifogat

  • IMG_0016.jpg
    IMG_0016.jpg
    198.2 KB · Visningar: 43
Kungligt! alla vi som älskar bultenfotograferna klappar nu! *klapp klapp*
 
Kanonkul att få vara med på bild själv för en gång skull... Kanonbra jobbat, kul att blicka ut på ängen och se er "alla" stå där.. .så dessa bilder är lite självtalande...

Lite fundersam över folksamlingen i ytterkurvan... har de hänt något.. :)
DSC_0267_b.jpg

Ah, viltvarning på åkern... skjutglada "kanonfotografer":yoparty
IMG_0130_a.jpg


DSC_0270_a.jpg

IMG_0128_a.jpg
 
Såg att ni fotade den där coola killen med svart orange KTM... och matchande skinnpaj med.. Bilderna på han då..?????

Bilderna på dig var så balla att min fru tyckte att jag skulle gå på kurs hos dig för att impa på våra ungar och framförallt henne. Hon gick igång på alla 4 :tuttar
 
Skit också lagom trevligt medan man själv var hemma & städade innan besök kom. När var ni där samt hur länge??

Så där Lasse nu börjar det ta sig riktigt bra! :tummenupp
 
Är det här ett bihang?

Oh yes... Hihi... Kul att han kom med på bild oxå... *Skratt*
Mitt älskade Bihang... :D

*klappar för alla duktiga fotografer som orkar stå o fota oss posörer*
 
Bilderna på dig var så balla att min fru tyckte att jag skulle gå på kurs hos dig för att impa på våra ungar och framförallt henne. Hon gick igång på alla 4 :tuttar

Din gamle stekhällsskrapare... du får ut och nöta lite gummi istället för att sköta om "hemmet" och vara "myspappa"...:D När du vart Pizzabagare så trodde man ju att de fanns hopp... och än mer när du äntligen fattade att motard är livet... så trodde väl alla att de var "topp" med Pizzabagarna,,, men så flyttade du till "västkusten" eller till vad var det... "ingemansland"...:arsele
Kul att se dig... din gamle vapendragare...
 
Din gamle stekhällsskrapare... du får ut och nöta lite gummi istället för att sköta om "hemmet" och vara "myspappa"...:D När du vart Pizzabagare så trodde man ju att de fanns hopp... och än mer när du äntligen fattade att motard är livet... så trodde väl alla att de var "topp" med Pizzabagarna,,, men så flyttade du till "västkusten" eller till vad var det... "ingemansland"...:arsele
Kul att se dig... din gamle vapendragare...

:D :tummenupp
Fan, min image är fucked up nu:gnissla
 
Man får tacka för den fina bilden :tummenupp
(hittade tyvärr bara en)

Alltid lika skoj när man fastnar på bild :D


/J
 
Skoj att man fastnade på bild.. Synd bara att det vart bilden då man inte laddade lite men men skoj ändå ;)...

tack alla ni som fotat.....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top