Bulten 21 Sep

  • Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date

Raderad medlem 26758

Guest
Här är några av mina bidrag, blev inte så många då jag vart distraherad av alla tokstollar :tungan
Får ju för 17 handsvett av hur vissa kör!

Tack till Gubblasse och ni andra som var med och förgyllde min söndag!
Det hans med både grussopning (dum bilist som åkte rally), trädklättring och skratt. :tummenupp
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    201.1 KB · Visningar: 247
  • 8.jpg
    8.jpg
    188.3 KB · Visningar: 117
  • 7.jpg
    7.jpg
    193.1 KB · Visningar: 215
  • 6.jpg
    6.jpg
    201.5 KB · Visningar: 130
  • 5.jpg
    5.jpg
    178.8 KB · Visningar: 235
  • 4.jpg
    4.jpg
    164.9 KB · Visningar: 137
  • 3.jpg
    3.jpg
    229.5 KB · Visningar: 130
  • 2.jpg
    2.jpg
    213.1 KB · Visningar: 262
Goa ni är som fotar och stressar upp med bilder att snegla på när man kommer hem och fått i sig en kopp java. :) Trist att man alltid lyckades ha något framför så det blev minimalt med attack...meeeeen, det var nog lika bra idag. :)

Soppatrullen - :yoparty

/J
 
Ja.. .fasiken... man vart ju lite "överumplad" när man kom där... först en "massa" människor med hojar i ytterkurvan... så undrar man vad som står på... så blickar man ut på åkern... Där står ni och "skjuter" ;-)

Borde ha "fattat"... eftersom man själv har legat och smygit med "gluggen" utmed Bogesundsvägen i sommar... nu var man ute och luftade hojen själv och vart lite överumplad... och dessutom två misslyckade "slangsningsförsök" i kurvan:rodnar

PM nästa gång ni skall ut... vore kul att hänga med och fota lite... tänkte stanna på returvägen, men... men... Kul med bilderna... :)
 
Ja.. .fasiken... man vart ju lite "överumplad" när man kom där... först en "massa" människor med hojar i ytterkurvan... så undrar man vad som står på... så blickar man ut på åkern... Där står ni och "skjuter" ;-)

Borde ha "fattat"... eftersom man själv har legat och smygit med "gluggen" utmed Bogesundsvägen i sommar... nu var man ute och luftade hojen själv och vart lite överumplad... och dessutom två misslyckade "slangsningsförsök" i kurvan:rodnar

PM nästa gång ni skall ut... vore kul att hänga med och fota lite... tänkte stanna på returvägen, men... men... Kul med bilderna... :)

Håll utkik i Jag ska ut och fotografera tråden =)
 
Vart det nå bilder på mig o mitt bihang??? Kom igen alla som fotade... Lägg upp bilderna... :D :P
O damn vilket grustag bulten var idag... Inte alls kul... Man vart ju skraj i ett antal kurvor...
Skönt att se att det sopas ibland... Hihi
 
Vart det nå bilder på mig o mitt bihang??? Kom igen alla som fotade... Lägg upp bilderna... :D :P
O damn vilket grustag bulten var idag... Inte alls kul... Man vart ju skraj i ett antal kurvor...
Skönt att se att det sopas ibland... Hihi


Vart hittade du gruset nånstans? Tyckte den va hur smutt som helst.

Men lite bilder på mej själv vore kul, åkte ju flera ggr fram och åter, så nånstans borde man väl ha fastnat.

Är det förresten nån som har några bilder från i onsdags?
 
Håll utkik i Jag ska ut och fotografera tråden =)

Jepp... kollar av den... lägger den som favorit... (åker ni något i samband med fotosessionerna... alltså, typ... drar till olika platser och fotar)

Vart det nå bilder på mig o mitt bihang??? Kom igen alla som fotade... Lägg upp bilderna... :D :P
O damn vilket grustag bulten var idag... Inte alls kul... Man vart ju skraj i ett antal kurvor...
Skönt att se att det sopas ibland... Hihi
Men... då måste "soppatrullen" ha varit ute precis innan jag åkte ett par resor på bulten... var ju kanon idag... t om "tullingevägen" var ju strålande :-)
 
Last edited:
Jepp... kollar av den... lägger den som favorit... (åker ni något i samband med fotosessionerna... alltså, typ... drar till olika platser och fotar)

Nä eller nån åkte iväg o tog en repa.. annars höll vi till på samma ställe!
 
Jerry .. va f-n gör du så långt hemifrån hela tiden ? Har ni inga vägar i v-ås ?

(Snygg avtar vampyrtrollet ;) )

Anna .. snygga bilders som vanligt .. :tummenupp kul att gubbarna gjorde någon nytta på vägen för en gångs skull :)
 
Brudarna e lite snabba här, vi gubbar kommer efter i en liten skock, kommer upp några bilder till, fick varjefall en chockrosa hjälm på film.

>>Eric
 
Appropå när folk är ute och fotar så fanns det en informationstråd för just detta här men någon smart människa tyckte att den gjorde sig bättre under träffar och samåkning och flyttade på den .. så kolla där .. kanske någon som skriver i den ..
 
Vart hittade du gruset nånstans? Tyckte den va hur smutt som helst.

Men lite bilder på mej själv vore kul, åkte ju flera ggr fram och åter, så nånstans borde man väl ha fastnat.

Är det förresten nån som har några bilder från i onsdags?

Nu ska inte du vara sådan... Jag såg massa grus överallt... *asg*
Kanske ska skaffa linser ändå?? :P
Men det gick ju bra att köra så egentligen var det ingen fara med gruset heller... Hehe

(Snygg avtar vampyrtrollet ;) )

Ja men visst är den... :D

Ett stooooort tack till den eminenta fotografen... :D

Brudarna e lite snabba här, vi gubbar kommer efter i en liten skock, kommer upp några bilder till, fick varjefall en chockrosa hjälm på film.

>>Eric

Min är iofs inte chockrosa... Fast den är nog mer rosa än många andra rosa iofs... Hmmm...
*håller tummarna för bilder på mig* ;)

Nån som fick mitt Bihang med rött/svart/vitt hjälm och rött/svart ställ o silverhoj på bild????
 
Last edited:
Jerry .. va f-n gör du så långt hemifrån hela tiden ? Har ni inga vägar i v-ås ?

Jag var halvvägs, tog en fintur på Millen för lite tjöt med polarna vid endurobanan i Etuna, solen sken och jag passade på att åka lite småvägar mot Södertälje så man slapp E20 - och kräftmackorna på Rosenhill är bara för smarriga. :D

Vi lär prata enduro någon dag, klurar på att leta mig ut på det där spåret på södertörn som leder till Rosenhill, blir alltid lite avundsjuk på lirarna som kommer in till fiket leriga och glada när man sitter där i gimp-suiten. :D

/J
 
Tack för en trevlig dag. Tyvärr så fick jag bara med ett suddigt troll. Kommer senare i albumet om ett par timmar. Kika på rariteterna så länge :)
 

Bifogat

  • duc.jpg
    duc.jpg
    209.3 KB · Visningar: 107
  • rg.jpg
    rg.jpg
    216.3 KB · Visningar: 237
Tack för en trevlig dag. Tyvärr så fick jag bara med ett suddigt troll. Kommer senare i albumet om ett par timmar. Kika på rariteterna så länge :)

Inga problem... Suddigt troll funkar oxå... Har ju knappt några bilder alls på mig o hojen så... Nästa år får det bli mer köra bulten o bli fotad.. Haha... Kanske tom hinner några gånger till iår... Börjar dock bli lite väl kallt ute... O grusigt osv...
*gnällig* :tungan
 
Tack till alla som var på plats i fotokurvan idag!

Jag stod och övade på panoreringen med min lille kamera och det gick väl sådär kan man säga...
Men finns säkert någon som blir glad åt en halvdassig bild ändå :tummenupp

Här har ni!
 
ja lovar o köra saktare nästa gång så du hinner fota mig :D
d va ja som stannade o pratade ida föresten med svart röda R1,an
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top