Bulten 2014-09-27

FFJJPP

Tjohej? Shoei?
Gick med
28 Jan 2014
Ort
Tyresö
Hoj
.
Bulten 2014-09-27 (lördag). Blev många bilder, lägger ribban lågt och lägger upp halvdåliga :gnissla

Nöjd över den första bilden, känns som den representerar MC-känslan lite, fast för er är det kanske den sista som gäller? :yoparty
DSC01535_1.jpgDSC01174_1.jpg
DSC01596.jpgDSC01689_1.jpg

Mina bilder: https://www.flickr.com/photos/126632777@N04/sets/

Spar ALLA bilder i ett par dagar sen ryker de, så hör av er om ni vill ha någon suddig bild trots att jag la upp rätt många halvdana. Precis som vanligt, redigera får ni göra själva!:rolleyes:

Tomteluva fotade också i lördags:
https://www.facebook.com/TomteluvaFoto?fref=ts
 

Bifogat

  • DSC01324_1.jpg
    DSC01324_1.jpg
    622.2 KB · Visningar: 186
Fan vad duktiga ni är som står och fotar i kurvan! Kul som fan att man kom med och bilderna blev ju riktigt fina :) Nästa gång stannar jag och tackar er i riktiga världen också!

/Han på sista bilden i inlägget :)
 
Tackar tackar! :rodnar Roligt med respons! :tummenupp




Fan vad duktiga ni är som står och fotar i kurvan! Kul som fan att man kom med och bilderna blev ju riktigt fina :) Nästa gång stannar jag och tackar er i riktiga världen också!

/Han på sista bilden i inlägget :)
Ja, stanna gärna och säg hej, skitsnack är alltid skoj :hej Tvekar dock starkt på att jag står nå mer i år, detta blev nog tyvärr den sista gången för i år. Kommer ihåg dig, en riktig posöråkare (I don't blame you)! :banana
 
Men satan vilken snygg hoj, den röda med husqvarnatanken.
Vem äger den och vad är den byggd på?
 
Fina bilder, ser att jag fastnade på några av dem. Man blir riktigt inspirerad, tar nog med mig kameran själv nästa gång. :tummenupp
 
Fina bilder, ser att jag fastnade på några av dem. Man blir riktigt inspirerad, tar nog med mig kameran själv nästa gång. :tummenupp

Det är mysigt att stanna till och fota lite som en paus mellan hojåkandet (och alla fikapauser) så tycker absolut att du ska ha med dig kameran, avråder dig dock från att stå något i år! Att frysa förstör charmen med fotograferandet, i alla fall om man är en solskensåkare som mig :rolleyes: Många som stannar och snackar skit vilket bara det är trevligt, framför allt när man snackar hoj :banana
 
Det är mysigt att stanna till och fota lite som en paus mellan hojåkandet (och alla fikapauser) så tycker absolut att du ska ha med dig kameran, avråder dig dock från att stå något i år! Att frysa förstör charmen med fotograferandet, i alla fall om man är en solskensåkare som mig :rolleyes: Många som stannar och snackar skit vilket bara det är trevligt, framför allt när man snackar hoj :banana

Nää i år blir det inge mer. Nu har hojen gått och lagt sig för den här gången. Vi ses i kurvan nästa år. :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top