Bulten 2014-09-17

FFJJPP

Tjohej? Shoei?
Gick med
28 Jan 2014
Ort
Tyresö
Hoj
.
Bulten 2014-09-13 (onsdag). Redigera får ni göra själva :rolleyes:

Lite bilder jag tog igår/idag, blev inte så många (som var ok). Var tvungen att åka lite själv också :banana

https://www.flickr.com/photos/126632777@N04/sets/72157647307404899/

DSC00371a.jpgDSC00395a.jpgDSC00417a.jpgDSC00424a.jpg


Har alla bilder dåliga som bra sparade på datorn i 3-4 dagar så skriv om ni saknar någon bild så kan jag kolla om jag har något intressant.

Står möjligtvis en snabbis på lördag!
 

Bifogat

  • DSC00386.JPG
    DSC00386.JPG
    854.3 KB · Visningar: 104
  • DSC00371.JPG
    DSC00371.JPG
    896.2 KB · Visningar: 100
Last edited:
Du har ingen på mig? Svart hyosung med passagerare :)
 
Du har ingen på mig? Svart hyosung med passagerare :)
Hittar tyvärr ingen på dig, mycket möjligt att jag raderade bilderna direkt i kameran (lekte lite väl med inställningarna under 5-10 minuter), ledsen :( Givetvis roligt att hamna på bild, under helgerna brukar det finnas gott om fotografer! Jag står nog en snabbis på lördag runt 16 :) Gör man som #black hoodie och kör 15 gånger fram och tillbaka hamnar man garanterat på bild! :tummenupp
 
Hittar tyvärr ingen på dig, mycket möjligt att jag raderade bilderna direkt i kameran (lekte lite väl med inställningarna under 5-10 minuter), ledsen :( Givetvis roligt att hamna på bild, under helgerna brukar det finnas gott om fotografer! Jag står nog en snabbis på lördag runt 16 :) Gör man som #black hoodie och kör 15 gånger fram och tillbaka hamnar man garanterat på bild! :tummenupp

Chansen var nog liten att jag kom med, åkte bara fram och tillbaka... Jätte kul att ni tar bilder och att de blir så bra också! Ska försöka hinna förbi på lördag! :D
 
Härliga bilder . Jätte fina och bra kvalitet .....
Tack så mycket!
Chansen var nog liten att jag kom med, åkte bara fram och tillbaka... Jätte kul att ni tar bilder och att de blir så bra också! Ska försöka hinna förbi på lördag! :D
Ja, uppskattas att få lite respons så man vet att folk (man fotar) faktiskt ser mina bilder här! Planerar fotokurvan 16:00 imorgon, åk fram och tillbaka ett par gånger så borde till och med jag få åtminstone en bra bild :tummenupp
 
Fina bilder.
Bästa bilden på mig någonsin eftersom jag inte vågar lägga ner så "hjälpte" din fotovinkel till att förstärka nedlägget.
Tack:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top