Bulten 2012 08 15

Finns det möjlighet att göra större waterstamps och kanske lite mindre genomskinliga? ;) :banana

Schyssta bilder Micke.

Vad gäller vattenstämpeln så kan man ju bidra en slant till fotografen så kanske den försvinner. Har jag hört.

Schyssta bilder Micke.

Vad gäller vattenstämpeln så kan man ju bidra en slant till fotografen så kanske den försvinner. Har jag hört.

Han får inte mina stålars! Jag tänker retushera bort stämpeln på dom vackra 0.3mpixel bilderna!! :)
Jag gillar stämpeln, jag tycker det e sjysst att visa vem som rattat på gluggen. Skulle jag vilja ha en tavla etc så skulle jag kanske önska nåt mer diskret.
Anledningen att jag peakade Micke var bara att jag ser en liten trend här med stämplarna :)

Åhå.... ser man på. Fick man vara med på "Första urvalet" (för första gången) i nya skor och tröja å allt!! Bra fotat!! :fyllisar

Micke!
Jag var oxå ute och åkte :) Har för mig jag låg efter killen på bild nr 11, Jag har en svart fireblade, har blå tröja på mig.
Kanske lyckades jag inte fastna på bild? :)

Micke!
Jag var oxå ute och åkte :) Har för mig jag låg efter killen på bild nr 11, Jag har en svart fireblade, har blå tröja på mig.
Kanske lyckades jag inte fastna på bild? :)

Det var många som fastnade på bild men inte många som klarade uttagningen(hade jag varit lika kritisk som jag brukar vara i bildhanteringen hade jag fått typ 1bild kvar från dagen :D). finns du inte med bland de övriga(kolla länken längst ned i mitt första inlägg) så har jag tyvärr ingen bild.

Schyssta bilder Micke.

Tack !!

Jag är inte den som är den. Ett bidrag är alltid trevligt. Största orsaken till stämpeln är väl för att folk(inte alla, men många) verkar bara snyta åt sig en bild och använda, utan vare sig en kommentar eller ens att man blir omnämnd som fotograf. vill någon ha bild på sig själv för användning på FB, forum etc är det bara att höra av sig :gnissla

Nää jag fanns inte där :)
Nåväl, en annan gång :)

Tack iallafall för att du tar dig tiden att stå och fotografera :)

JO :D (jag e också bara inne på min andra, men mig menade han ju inte :D)

Nu trillade poletten ner här.. Jävla motardisthumor hänger man ju inte med på i nyktert tillstånd :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman