Bulten 2012-08-15

Inge flyt alls idag :( och sista repan för dagen blev ganska tidigt ändrad till ett lägre tempo när jag blev lite skrämd av ett lite, för min smak, tajt möte inför första högern i skogen..
En släng av själv- och andrabevarelsedrift var ju inte så fel i skymningen. :/

Inge flyt alls idag :( och sista repan för dagen blev ganska tidigt ändrad till ett lägre tempo när jag blev lite skrämd av ett lite, för min smak, tajt möte inför första högern i skogen..

Jag mötte dig när du strök två cyklister vid husen i början på bulten. Samma ställe som jag höll på att fronta en bil med firestormen förrut. =)

Ja, Ludde sa det när du kom förbi saktare sista gångerna.
Måste ha hänt nåt, han kör alltid 300, sen händer nåt och då kör han sakta å åker hem :tungan

Jag mötte dig när du strök två cyklister vid husen i början på bulten. Samma ställe som jag höll på att fronta en bil med firestormen förrut. =)
Det var gott om cyklar igår :) just dom fick lite extra vinddrag ;) andra repan i riktning mot rosen så kom det ju säkert 60-70 cyklar från tullinge. Kan inte dom cykla nån annan dag ;)
Ja, Ludde sa det när du kom förbi saktare sista gångerna.
Måste ha hänt nåt, han kör alltid 300, sen händer nåt och då kör han sakta å åker hem :tungan
Haha kanske ligger nåt i det.. Den bilden när jag fäller ner visiret då har jag ju faktiskt varit o försökt mingla med fotograferna i fotokurvan , som hade åkt därifrån, så jag satt o mediterade inför en sista "jävla bombrepa". Men som sagt, dom planerna la jag lite åt sidan. På't igen! :banana

Så himla cool idé att stå på andra ställen! Då var det dig jag såg sticka upp ur ett dike som en katt som jagar eller nåt. :)

Så himla cool idé att stå på andra ställen! Då var det dig jag såg sticka upp ur ett dike som en katt som jagar eller nåt. :)

Tack! Stod i massor med diken, uppe på nåt berg också, men då höll jag på halka ner.
Fick nån bild på dig vet jag.

Last edited:
Var en riktigt överaskning att du stod i ett dike där man aldrig sett någon stå.. Bra jobbat Peter!

Örjan cruisar förbi i sitt nya fina vita skinnställ... bromsade ju upp för o se varför d stod en hoj ute i böjen... ju...

Fan skrämmande egentligen... Jag fanns med bland bilderna, men inte fan såg jag dig någonstans?
Såg en sporthoj utan förare och tänkte att han säkert var uppe i skogen och pissade.

Fan skrämmande egentligen... Jag fanns med bland bilderna, men inte fan såg jag dig någonstans?
Såg en sporthoj utan förare och tänkte att han säkert var uppe i skogen och pissade.

Haha, jag vet exakt var jag stod när du åkte förbi, stod i vägkanten på vänstra sidan av vägen, hojen stod på högra.
Tur att jag inte var en älg ;)

...låter som ni borde ta't lite vackert boys...även om vägen är grym så tjänar ingen på att par mosade cyklister.. :crash

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman