Bulten 2012-08-15

Inge flyt alls idag :( och sista repan för dagen blev ganska tidigt ändrad till ett lägre tempo när jag blev lite skrämd av ett lite, för min smak, tajt möte inför första högern i skogen..
En släng av själv- och andrabevarelsedrift var ju inte så fel i skymningen. :/

Inge flyt alls idag :( och sista repan för dagen blev ganska tidigt ändrad till ett lägre tempo när jag blev lite skrämd av ett lite, för min smak, tajt möte inför första högern i skogen..

Jag mötte dig när du strök två cyklister vid husen i början på bulten. Samma ställe som jag höll på att fronta en bil med firestormen förrut. =)

Ja, Ludde sa det när du kom förbi saktare sista gångerna.
Måste ha hänt nåt, han kör alltid 300, sen händer nåt och då kör han sakta å åker hem :tungan

Jag mötte dig när du strök två cyklister vid husen i början på bulten. Samma ställe som jag höll på att fronta en bil med firestormen förrut. =)
Det var gott om cyklar igår :) just dom fick lite extra vinddrag ;) andra repan i riktning mot rosen så kom det ju säkert 60-70 cyklar från tullinge. Kan inte dom cykla nån annan dag ;)
Ja, Ludde sa det när du kom förbi saktare sista gångerna.
Måste ha hänt nåt, han kör alltid 300, sen händer nåt och då kör han sakta å åker hem :tungan
Haha kanske ligger nåt i det.. Den bilden när jag fäller ner visiret då har jag ju faktiskt varit o försökt mingla med fotograferna i fotokurvan , som hade åkt därifrån, så jag satt o mediterade inför en sista "jävla bombrepa". Men som sagt, dom planerna la jag lite åt sidan. På't igen! :banana

Så himla cool idé att stå på andra ställen! Då var det dig jag såg sticka upp ur ett dike som en katt som jagar eller nåt. :)

Så himla cool idé att stå på andra ställen! Då var det dig jag såg sticka upp ur ett dike som en katt som jagar eller nåt. :)

Tack! Stod i massor med diken, uppe på nåt berg också, men då höll jag på halka ner.
Fick nån bild på dig vet jag.

Last edited:
Var en riktigt överaskning att du stod i ett dike där man aldrig sett någon stå.. Bra jobbat Peter!

Örjan cruisar förbi i sitt nya fina vita skinnställ... bromsade ju upp för o se varför d stod en hoj ute i böjen... ju...

Fan skrämmande egentligen... Jag fanns med bland bilderna, men inte fan såg jag dig någonstans?
Såg en sporthoj utan förare och tänkte att han säkert var uppe i skogen och pissade.

Fan skrämmande egentligen... Jag fanns med bland bilderna, men inte fan såg jag dig någonstans?
Såg en sporthoj utan förare och tänkte att han säkert var uppe i skogen och pissade.

Haha, jag vet exakt var jag stod när du åkte förbi, stod i vägkanten på vänstra sidan av vägen, hojen stod på högra.
Tur att jag inte var en älg ;)

...låter som ni borde ta't lite vackert boys...även om vägen är grym så tjänar ingen på att par mosade cyklister.. :crash

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back