Bulten 2012-07-29

08an

Sporthojsnörd
Gick med
27 Aug 2009
Hoj
MT10 SP
Tog några bilder i dag igen ...

Bifogat

• FAA_4804.JPG
    FAA_4804.JPG
    89.2 KB · Visningar: 75
  • BAG_1976.JPG
    BAG_1976.JPG
    102.4 KB · Visningar: 99
  • FAA_4753.JPG
    FAA_4753.JPG
    84.9 KB · Visningar: 65
  • BAG_1775.JPG
    BAG_1775.JPG
    85 KB · Visningar: 81
Snyggt som alltid .... Du fick ingen på mig och grabben ? Dålig spelar ingen roll .. silver vfr , neonrosa mohikan på hjälmen .. ca kl 14 .. om det var du som satt i ytterkurvan vill säga. :hej

Snyggt som alltid .... Du fick ingen på mig och grabben ? Dålig spelar ingen roll .. silver vfr , neonrosa mohikan på hjälmen .. ca kl 14 .. om det var du som satt i ytterkurvan vill säga. :hej

Finns bara de bilder som jag har lagt upp på min websida .. kom först vid halv tre ...

Hah, där fastnade du North, med ett tillgjort geggahäng. Dessutom skymtade jag en Anna på min föredetta =)

Thats what she said! ;)
Tjockare puckar beställda :krama

Det ser ut som du är den som lägger ner hojen mest av alla :D Du skulle lätt få skrap om det är det du strävar efter om du hängde som vissa andra gör hehe . Personligen tycker jag det ser knasigt ut när man har hojen en halvmeter bredvid sig får att nå ner med knäääet :hihi

Haha, hojen helt rak, föraren bredvid hojen och knät rakt ner i marken.
Det är väl race? :D

Man ska hänga i ena knävecket så att ena knät nästan skrapar molnen och det andra är i backen. Då har man en bra förankring och ett stuk som är coolt nog för lite gatåka.

Man ska hänga i ena knävecket så att ena knät nästan skrapar molnen och det andra är i backen. Då har man en bra förankring och ett stuk som är coolt nog för lite gatåka.

Helvette! Nu måste jag öva mer \m/
Jerker, e det gegga som man ska boka tid hos för förarträning? :Bugar

Nästa Torsdag är det väl Aprilias bandag på Sviestad micke240 .. åk dit om det blir väder så blir det garanterat skraaap :yoparty

Jag ska försöka åka om jag får ledigt :banana

Nästa Torsdag är det väl Aprilias bandag på Sviestad micke240 .. åk dit om det blir väder så blir det garanterat skraaap :yoparty

Jag ska försöka åka om jag får ledigt :banana

Jag har faktiskt skrapat hela tre gånger i högersvängar!! Men polarna på fejjan säger att man är tjicken om man inte skrapar ljuddämparen! :crash

Skrapade själv första gången idag :rock. Lite kul att första reflexen var att dra upp knät igen.

Skoj att jag fastnade på bild :) Tack!

Ser tyvärr att jag måste byta ut min lite för välskrapade crashpuck, syns alldeles för bra på bild...

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2