Bulten 2012-07-11

Tackar =) Jo det är helt vansinnigt snyggt, tillsammans med mina nya vita astar boots också, direkt när jag kom hem igår var det 10 minuter skrubba flugor, men som du sa, kostar o ligga på topp och vitt är ju utan tvekan snyggast i mina ögon, me njag har all tid i världen att putsa, 3 stycken bilder maialde till dig !

.
.
.
.
<------------------- Eyy! :tummenupp

Skulle vilja tacka PatrickR6 för bilderna, Izah (aka Tant :D) för att hon är en sån grym handledare och för att hon står ut med mig och sist men inte minst SH.com för att ni förser mig med något att göra medan jag jobbar. :crash

Last edited:
vilka mer var i kurvan förutom bengt? såg en tjej o kille på väg ner för backen mot kurvan när jag kom och snubben såg iaf ut att plåta alternativt filma... men i kurvan såg jag bara bengt.

Last edited:
Micke™;5592065 skrev:
vilka mer var i kurvan förutom bengt? såg en tjej o kille på väg ner för backen mot kurvan när jag kom och snubben såg iaf ut att plåta alternativt filma... men i kurvan såg jag bara bengt.

De stod med smartphones och fota så ha inte för höga förhoppningar..

Om det är du som körde förbi där 1000 gånger så har jag iaf nån bild på dig.

Dock så stod jag där så jäkla sent så det började bli mörkt, borde säkert ha fipplat med nån inställning egentligen så det blev inte bättre än såhär.

View attachment 365731

Det e ju ni som lägger massa grejer på vägen (keps), så jag tog ett omtag. Det var massa trafik så jag hoppades på lite mer fri lejd. ;) men du har rätt, jag har lite bristande fantasi.. Sista svängen mot tungelsta så sket jag ner mig när ett litet ryck i styret fick mig att skrapa i tån, om du har nån bild i den riktningen så skulle jag bli glad.

http://www.youtube.com/watch?v=1zoQ9boCEhk

Det e ju ni som lägger massa grejer på vägen (keps), så jag tog ett omtag. Det var massa trafik så jag hoppades på lite mer fri lejd. ;) men du har rätt, jag har lite bristande fantasi.. Sista svängen mot tungelsta så sket jag ner mig när ett litet ryck i styret fick mig att skrapa i tån, om du har nån bild i den riktningen så skulle jag bli glad.

App app! Kepsen blåste av, och plockades upp DiRECKKT!
Men ja, det såg rätt hårigt ut det där när pinnen gick i, hann bara tänka att nu är det över för honom!
Tyvärr är bilderna åt det hållet skit, men lägger upp 2 st, varav 1 är precis när du mosar i pinnen.

kepsen0.jpgkepsen.jpg
kepsen2.jpg

240_1.jpg240_2.jpg

Last edited:
App app! Kepsen blåste av, och plockades upp DiRECKKT!
Men ja, det såg rätt hårigt ut det där när pinnen gick i, hann bara tänka att nu är det över för honom!
Tyvärr är bilderna åt det hållet skit, men lägger upp 2 st, varav 1 är precis när du mosar i pinnen.

View attachment 365742View attachment 365738
View attachment 365739

View attachment 365740View attachment 365741

Usch o fy.. Inte bara jag som nojjar och tycker att det kändes läskigt.
Nu har jag beställt puckar och skydd så att jag kan köra lite förarträning utan att riskera att hela ram och motor blir sabbat. Tack för bilderna, nu ska det lugnas ner lite innan det blir jordfräs.

...gött med lite insikt, att panga på gatan slutar i jordfräs förr eller senare. All heder. :) Och du skall krama fotpinnarna med tårna, hänger man ned den inre foten med lite fräsiga nedlägg - så kommer det sluta med rehab eller stelopererat. O-fräsigt.

Usch o fy.. Inte bara jag som nojjar och tycker att det kändes läskigt.
Nu har jag beställt puckar och skydd så att jag kan köra lite förarträning utan att riskera att hela ram och motor blir sabbat. Tack för bilderna, nu ska det lugnas ner lite innan det blir jordfräs.

Ja, med en sån där hoj så behöver du hänga av en del när det går undan, annars tar pinnarna i och det går åt helvete.
Det ligger ett halvt kåpset från en CB1000R i skogen vid den där lilla grusvägen mitt i fotokurvan från en som inte gjorde det.

Ja, med en sån där hoj så behöver du hänga av en del när det går undan, annars tar pinnarna i och det går åt helvete.
Det ligger ett halvt kåpset från en CB1000R i skogen vid den där lilla grusvägen mitt i fotokurvan från en som inte gjorde det.

den killen sa både jag och 08'a till ett par ggr innan han klotade att han kommer att göra det snart om han inte slutar skrapa pinnar :D

Micke™;5593257 skrev:
Bäst och påpeka att både jag och 08'a sa till ägaren med CBR1000R'en att ta det lugnt ett par ggr innan han klotade i kurvan. han skrapade pinnar varje gång.

Vad är det Bus-Anna har för citat nu igen... :hihi

...gött med lite insikt, att panga på gatan slutar i jordfräs förr eller senare. All heder. :) Och du skall krama fotpinnarna med tårna, hänger man ned den inre foten med lite fräsiga nedlägg - så kommer det sluta med rehab eller stelopererat. O-fräsigt.

Hojjen e ju ganska liten så jag har lite svårt o sitta vettigt, hoppas förarträningen hjälper. Annars kanske jag får testa med justerbara pinnar eller nåt. :S :3freak

Micke™;5593300 skrev:
Nåt i stil med "begåvning och hojintresses finns inte alltid i samma individ". det är jerkers citat :D

Eller syftade du på något annat?

Det var precis det, tror hon norpat samma-lika. :hihi

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back