Bulten 2012-06-10 (Bara 3 bilder)

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Blev en snabbis på eftermiddagen... Blev tyvärr inte så många! :huvet

3st var allt som blev! :va

120610 DSC_2996-Redigera.jpg120610 DSC_3005-Redigera.jpg120610 DSC_3013-Redigera.jpg

Jag var oxå där och fotade lite idag. Hur ställer sig folk till att man lägger upp bilder som är fotade bakifrån (där regskylten syns)? Tänkte kolla igenom mina bilder lite senare och om det är något att ha så slänger jag upp dem här ;)

Jag var och fota MTB tävlingen i skogen. Ibland fick man vända sig om och fota mc oxå.
http://83.179.6.211/gubblasse/main.php?cmd=album&var1=10juni/

b8sh3q.jpg

http://83.179.6.211/gubblasse/main.php?cmd=album&var1=10juni/

Jag var oxå där och fotade lite idag. Hur ställer sig folk till att man lägger upp bilder som är fotade bakifrån (där regskylten syns)? Tänkte kolla igenom mina bilder lite senare och om det är något att ha så slänger jag upp dem här ;)

Somliga skiter i det, andra är paranoida och vill nog inte det såvida de inte redigeras först. men å andra sidan. vem vill se bilder på hojar bakifrån? bättre du skiter i att lägga upp dem i såfall.

Somliga skiter i det, andra är paranoida och vill nog inte det såvida de inte redigeras först. men å andra sidan. vem vill se bilder på hojar bakifrån? bättre du skiter i att lägga upp dem i såfall.

Okej tänkte att det kanske var så att folk kände så. Sen om folk vill se bilder på hojar bakifrån eller inte det ska jag låta vara osagt. Det ända jag kan säga är jag fick en del bilder som var riktigt bra som var fotade bakifrån ;)

Okej tänkte att det kanske var så att folk kände så. Sen om folk vill se bilder på hojar bakifrån eller inte det ska jag låta vara osagt. Det ända jag kan säga är jag fick en del bilder som var riktigt bra som var fotade bakifrån ;)

Du har ju knäppt en bild på mig bakifrån från iom som var ett härligt minne! Ser ingen anledning till att vara paranoid om sånt, men men ... :tummenupp

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2