Bulten 20110626

Som vanligt så hamna man ju inte på bild.. Dom jag åker med hamnar alltid på bild... Är man för ful för foto helt enkelt?!:-)

vet du vilken tid du var där eller kan visa någon polare som du körde med ?
Jag tog nästan 2000 bilder så om du var där borde du finnas med..

vet du vilken tid du var där eller kan visa någon polare som du körde med ?
Jag tog nästan 2000 bilder så om du var där borde du finnas med..

Vet inte vad klockan var men polarn åker en gammal blåvit gsxr 750 med skjuts på, själv så åker jag en vit husa 570 med svart skinnställ!
Skulle va kul att ha nån bild!:-)

Måste bara säga tack till er som står där och knäpper foton :tummenupp
Såg ut lite såhär --> :squid på min senaste bild :tungan

Instämmer helt, Riktigt roligt att se små huven sticka upp ur dikena med stora dyra kameror :D Alltid kul att få sjyssta bilder, men vad jag undrar är mest vad som driver er dit ? tidpunkter etc, är det mest "nu ska ja ut o plåta dårarna på bulten" ?

Instämmer helt, Riktigt roligt att se små huven sticka upp ur dikena med stora dyra kameror :D Alltid kul att få sjyssta bilder, men vad jag undrar är mest vad som driver er dit ? tidpunkter etc, är det mest "nu ska ja ut o plåta dårarna på bulten" ?

Vad som driver mig är framförallt ett brinnande intresse för fotografering, och det behöver inte just vara motorcyklar, även om det såklart är lite mer intressant eftersom man själv kör och sen letar man ju den där drömbilden alla säkert har i sitt bakhuvud.
Tidpunkter, ja det blir svårt att säga, kan vara vilken dag som helst men troligast onsdagar eller helgerna.

En polares polare vet med ganska stor säkerhet att denna sträcka kommer få samma behandling som Bogesund....troligen under 2012. :(

Tråkigt, men det finns ju alltid andra vägar att söka sig till. :D

Last edited:
En polares polare vet med ganska stor säkerhet att denna sträcka kommer få samma behandling som Bogesund....troligen under 2012. :(

Det skulle då inte göra mig något då jag tycker Bulten är trevlig även i humant tempo. Däremot skulle det säkert bli färre tomtar att fota.

Jag åkte Bogan för ett par veckor sedan, och tyckte den var helt ok för mitt tempo. :)

Visste att du var lite små ghey :D Men om du e snäll kan du få en autograf :tummenupp ;)

Cheytjusare OCH en rackare på att skriva autografer, jag tyckte väl jag kände igen dig ifrån en helt annan räjsingserie...*Linkan* :D

Bifogat

• 20110317191253_SUZUKI_1.jpg
    20110317191253_SUZUKI_1.jpg
    239.6 KB · Visningar: 25
Back