Bulten 2011-10-15

Gixx-net

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Hoj
Fireblade Trico -10
Vem stod med en röd Ducati Monster (?) och fotade i em, strax ovanför Rosenhillm? Vill se bilderna!

Om det var en hypermotard var det nog bromsok. Var det du som låg bakom mig på Huddingevägen vid halv tre? Grymt snygg hoj i så fall. :tummenupp

Kan varit jag, tack! Ok....var nog ingen motard, dock. Var det du däremot som åkte på bakhjulet med en motard på H-vägen, framför mig :)

Kan varit jag, tack! Ok....var nog ingen motard, dock. Var det du däremot som åkte på bakhjulet med en motard på H-vägen, framför mig :)

Nej, men han var i sällskap med mig, jag kör en röd CBR954. Ni åkte bakom oss när vi svängde in på Pålamalmsvägen, sen svängde vi ner till Tullinge flygfält.

Ok:):) å jag körde bara efter...., fick vända... skulle ju ner till bulten... (norr/västerortsbo).

Ok:):) å jag körde bara efter...., fick vända... skulle ju ner till bulten... (norr/västerortsbo).

Nä vad synd, hade du fortsatt hänga på oss hade du kunnat vara med och leka på Tullinge flygraka. Eller så hade jag visat hur du kommit ut till bulten, Pålamalm leder dit så du var på rätt väg! :)

Nä vad synd, hade du fortsatt hänga på oss hade du kunnat vara med och leka på Tullinge flygraka.

Jaha så det finns fortfarande möjlighet att åka där då ? sist jag va där kom nån bil omgåendes och gnällde .. det va iofs nått år sedan .

Jaha så det finns fortfarande möjlighet att åka där då ? sist jag va där kom nån bil omgåendes och gnällde .. det va iofs nått år sedan .

Kanske inte helt lagligt och man får terrängköra in. Idag dök det upp en granne vars 6åriga dotter vaknat av ljudet från motorcyklar (typ kl 2 på dan)
KATASTROF enligt honom, som skulle ringa polisen. Men han hade nog inte numret för dom kom aldrig. :)

Kanske inte helt lagligt och man får terrängköra in. Idag dök det upp en granne vars 6åriga dotter vaknat av ljudet från motorcyklar (typ kl 2 på dan)
KATASTROF enligt honom, som skulle ringa polisen. Men han hade nog inte numret för dom kom aldrig. :)

Själv tycker jag att det verkar vara skitsmart att bosätta sig 5cm från ett gammalt nedlagt flygfält... Ja menar (under den korta stund jag var där i lördags) så:
1. Träningslandade de inte med en helikopter en bit bortanför oss...
2. Var det inte någon som körde järnet med sitt radiostyrda flygplan en bit bortanför oss...
3. såg det ju inte ut att förekomma någon byggtrafik där heller dagligdags, eftersom som hela området var i "mint condition"...
4. övningskörde de inte med lastbil till vänster om oss...

Min slutsats är: Jag tror att det är skittyst på Tullinge dygnet runt - not!

Min slutsats nr.2: 6år gammal och sover klockan två på dagen? Hur länge hade familjen med henne på festen kvällen innan eftersom som hon som 6-åring fortfarande behövde sova middag?

:va

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...