Bulten 2011-09-17

Blev mer suddigt än vanligt - ett urval finns här

59149514.jpg

Ahhhhh, Go-bilder:tummenupp
Tack UltraMarine!

Tack Thyg0d åxo, riktigt fina bilder! :tummenupp

Last edited:
Blå/Vit PtatoesGixxer å vit hjälm efterlyses!
Va det ingen som lyckades få med mej på bild?
När man för en gångs skulle lyckas få till en skön Posörsväng :-)
Hint! Strax före Joey med rosa tant..

Ledsen Bobo... du kör så j..la snabbt så jag fick inte med dig på bild. Inte ens en suddig sådan.

Ingen som lyckades plåta två vita KTM 690 SMC med GoPro kameror på skallen som kom efter varandra runt 16? =)

Ingen som lyckades få nån bild på en svartklädd förare på en svart trajja street, nya modellen? Vet iaf att det inte beror på att det gick för fort, säkert långsammast på bulten:)...

då berodde det nog på att du antingen låg för nära nån annan eller att nån annan låg för nära dig :D

jag var nog lite tidig på bulten , den enda som fotade mig var en grå låda på en stolpe :D

Nån som fick med mig på bild, röd multistrada, vit arai hjälm och lindstrands ställ??

då berodde det nog på att du antingen låg för nära nån annan eller att nån annan låg för nära dig :D

Ja där ser man, jag som ändå aldrig har någon att köra med, måste vara att jag kör så långsamt och blir omkörd hela tiden:), tack för tipset iaf, och får väl säga som alla andra, riktigt snygga bilder och kul att kolla på bilderna (även om man inte fastnar:))...

Jag undrar var jag tog vägen?
Svart suzuki gsx1250, svart ställ och vit/rosa hjälm, hade passagerare med svart/orange ställ och svart hjälm... någon?
Skulle ju vart kul

tja!
är det någon som fått me mig? ja har en ducati monster dark, vanliga, trasiga jeans och en grå,vit, svart jacka, svart hjälm. de gör inget om regnr syns.
niklas

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...