Bulten 2011-08-03

Snygga bilder!

Skulle ha åkt ut jag med om det inte var för att jag vurpade igår och skaffade mig ett blått lillfinger och hyffsat paj handled.

Sköna bilder!

Någon som känner till något om killen som går i bakgrunden på en av bilderna och sopar? Var det en av er fotografer som ville skapa åt minstone en grusfri kurva, eller är det någon vägverkettyp?

det var en snubbe från vägverket :D, vi trodde också han sopade men det visade sig att han skrapade undan gruset med något.

Jag snackade med en från vägverket som stod och sopa på bulten ,, han va svettig som en gris :)

Jag frågade vem som försökte ta död på Motocycklister genom att ösa massa grus i nästan varje kurva till sorunda .

Han förstog irritationen och tyckte detta med kantgrusning va idiotiskt iom bilarna skall hålla sig på asfalten så där gickdet inte att vara arg längre ..

Jag fattar inte att det är tillåtet att göra på detta viset....borde vara ett brott !

saknar bilder från den Grå Volvo som stod bakom en buske!!:va som ja blev sjukt skraj för. Upptäkte volvo´n lite sent vid en omkörning och denna dag kryllade det av poliser...:)

Lama bilder! Äre ingen 08a som bombat den där sketans fotokurvan med både fotpinneskrap o knäpucken inborrad i asfalten, seriöst o på riktigt nu alltså... LinQan på me racemunderingen o tRicKxSa phett me scootern nästa Ons!! :mad:

Skriver killen som har Carrot Top som avatar ... Sluta vara anonym internethuligan och börja prestera själv! :tummenupp

Lama bilder! Äre ingen 08a som bombat den där sketans fotokurvan med både fotpinneskrap o knäpucken inborrad i asfalten, seriöst o på riktigt nu alltså... LinQan på me racemunderingen o tRicKxSa phett me scootern nästa Ons!! :mad:

Ingen vill ligga ner på en grusväg...

Jag tog min 2 sväng genom tiderna på Bulten igår och det var skit kul tills däcken rulla i sidled pga grus i några kurvor.....skit äckligt (puh):gnissla

kikar man bara in på ett enda random datum på bultenbilder, ja då finns det ju risk att man kammar noll gällande skrap osv. men om du nån gång får tummen ur kan du ju gå in i de övriga trådarna o titta så kan jag garantera att det finns knäskrapsbilder

Några bilder från Bulten.

Bifogat

• RB3U6112.jpg
    RB3U6112.jpg
    210.9 KB · Visningar: 79
  • RB3U6108.jpg
    RB3U6108.jpg
    224.3 KB · Visningar: 61
  • RB3U6096.jpg
    RB3U6096.jpg
    235.8 KB · Visningar: 70
  • RB3U6090.jpg
    RB3U6090.jpg
    132.6 KB · Visningar: 76
  • RB3U6084.jpg
    RB3U6084.jpg
    227.7 KB · Visningar: 75
  • RB3U6043.jpg
    RB3U6043.jpg
    150.7 KB · Visningar: 74
  • RB3U6018.jpg
    RB3U6018.jpg
    140.6 KB · Visningar: 67
  • RB3U6011.jpg
    RB3U6011.jpg
    117.7 KB · Visningar: 61
Några till.

Bifogat

• RB3U6137.jpg
    RB3U6137.jpg
    215.1 KB · Visningar: 72
  • RB3U6181.jpg
    RB3U6181.jpg
    231.9 KB · Visningar: 77
  • RB3U6223.jpg
    RB3U6223.jpg
    112.8 KB · Visningar: 79
  • RB3U6254.jpg
    RB3U6254.jpg
    230.2 KB · Visningar: 81
  • RB3U6261.jpg
    RB3U6261.jpg
    238.9 KB · Visningar: 66
Anyone got a picture of a red/white R1 2002/2003, Icon jacket and jeans, pls tell me someone did, I never wanna go there again after all the gravel in the corners waiting there to kill me :näsblod:D

Edit, I was riding right behind that poser on a blue r1 2003 with a white race suit :näsblod:arsele

Last edited:

S o p a

Snälla skriv något riktigt dumt så att vi får bort dig från SH, världen skulle bli så mkt bättre då.

Micke..... när får du upp dina bilder?

ja du. vetefan vad som hände egentligen :va... vill ju skylla på det tekniska, men jag var helt enkelt för kass den dagen. men någon bild är väl duglig nog att publiceras

Tack holmen!! :D nu har jag äntligen en bild på när jag kör :p synd att det var så mycket grus bara annars skulle det vart lite snyggare kurvtagning :P

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2