Bulten 2011-07-20

Ja debuten har man ju gjort med foton på bulten, men fel dag som sagt.
Bra väder på söndag så kommer jag finnas där.
Men ska man stå och käka ballerinakex med resten eller ställa sig någon annanstans?

Bra bilder allahopa!
 
Ja debuten har man ju gjort med foton på bulten, men fel dag som sagt.
Bra väder på söndag så kommer jag finnas där.
Men ska man stå och käka ballerinakex med resten eller ställa sig någon annanstans?

Bra bilder allahopa!

gärna en bit ifrån då jag inte vill ha smulor spottandes på mig när du börjar prata :D
 
Haha, fan va man skrattar när man läser bultentrådarna :D

Supersnygga bilder som vanligt! Bara synd inte blå snigel fanns med bland dom... ;)
Körde förräxten bulten med snabbmazdan ikväll, tutade fotosignalen som ett troll, men inte var det nån som fotade för det :va

För visst var det 2 korta 2 långa??
 
Haha, fan va man skrattar när man läser bultentrådarna :D

Supersnygga bilder som vanligt! Bara synd inte blå snigel fanns med bland dom... ;)
Körde förräxten bulten med snabbmazdan ikväll, tutade fotosignalen som ett troll, men inte var det nån som fotade för det :va

För visst var det 2 korta 2 långa??

3korta och 3 långa :D
 
jo nåt blir det väl. men frågan är när... har lite markservice hemma att ta hand om.
 
FOTO

ju...



jupp nu har jag inte kollat vädret men det blir nog lite i morgon eftermiddag
på morgonen tänkte jag försöka fota lite djur.

Ja vad smidigt . bara att ligga kvar i sängen o vinkla ner kameran o fota dina kliande vänner i skrevet. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top