Bulten 2011-07-20

Det är sjukt, fem fotografer (väntar på den sjätte) som levererar grymma bilder. Stockholmarna kan skatta sig lyckliga :banana

Håller med! Mycket uppskattat. Och som sagt, tjejen som fick testa att åka motorcykel bakpå mig tyckte det var hur cool som helst att dessutom få foto på det. :tummenupp

man kanske skulle sprida ut sig lite mer så det blir lite olika bilder :)

Ah men det är ju DEM där andra fotograferna som står i en klunga och mumsar ballerinakex medan en annan får stå inne i skogen för sig själv och bli uppäten av blodsugande djur.

man kanske skulle sprida ut sig lite mer så det blir lite olika bilder :)

Jo, så sant . Men det roliga för oss , förutom att ta bilder , är att stå o snacka skit. Förutom Eisbaer förstås, som inte får vara med.:arsele

(Kan vara därför han kan fokusera på att ta kanonbilder :tummenupp )

Jo, så sant . Men det roliga för oss , förutom att ta bilder , är att stå o snacka skit. Förutom Eisbaer förstås, som inte får vara med.:arsele

(Kan vara därför han kan fokusera på att ta kanonbilder :tummenupp )

Fina bilder allihop fotograferna :tummenupp

Det är lika bra att han får stå själv den där ejsbjärn, Ebola smittar har jag hört :krama

Tjonga upp mer bilder!

Tack till fotograferna. Slog mig att vi borde visa lite mer uppskattning för alla fina bilder och mygg lär väl även gilla fotografer?

Jag uppmanar alla att köpa med nått från Rosenhill någon gång och leverera i kurvan som en lite uppmuntran.

Last edited:
Fina bilder, det var verkligen många i fotokurvan :tummenupp

Tjonga upp mer bilder!

Tack till fotograferna. Slog mig att vi borde visa lite mer uppskattning för alla fina bilder och mygg lär väl även gilla fotografer?

Jag uppmanar alla att köpa med nått från Rosenhill någon gång och leverera i kurvan som en lite uppmuntran.

Bra tanke, bara folk inte langar rekmackor och kaffekoppar från hojarna i 90 blås :yoparty :banana

Tjonga upp mer bilder!

Jaaaaa, kaffe och gofika :D

om jag inte är helt fel påläst så smittar även det :D

jag joinar dig i skogen nästa gång. det vart fan så mycket bättre stämning i bilderna.

Vi slår upp ett tält

Last edited:
jassååå. den mannen...

Sir-Väs sluta o lek moraltant i diskussionstråden för olyckor och posta lite bilder istället :D

har för mig att han satt på berget i den där kurvan som går runt sig själv typ i början av bulten.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025