Bulten 2011-07-13

Menno

bikepics.se
Gick med
11 Aug 2010
Hoj
GSX-R 600 -06
Lite pixxxx

http://bikepics.se/?page_id=29&album=7&gallery=14

img_3605.jpg

:tungan

Last edited:
Tråkig sista bild. Någon som vet hur det gick för våran broder?

Lite allvarligare hjärnskakning var det första som konstaterades under gårdagskvällen. Jag har inte hört något om resultatet efter hela undersökningen. Skall ta reda på det idag. Hyffsat bra har det nog gått iaf, tack och lov!

En liten fundering. Konfiskerar polisen eventuella bilder/hjälmkamerafilmer när någon bombar av i t ex "fotokurvan"?

I dödsolyckor vet jag att det brukar göras en utredning iaf, men man kanske hoppar det när det gått "bra"..

En liten fundering. Konfiskerar polisen eventuella bilder/hjälmkamerafilmer när någon bombar av i t ex "fotokurvan"?

I dödsolyckor vet jag att det brukar göras en utredning iaf, men man kanske hoppar det när det gått "bra"..

Jag har aldrig varit med om det, men jag gissar på att dom inte har rätt att gå att plocka kameror heller hursomhelst, dessutom står nog inte fotograferna och flashar med kameran heller, finns nog många bilder med klotningar men man ser dom aldrig, så jag antar att dom raderas rätt fort.

Micke, kolla med Sir-Väs .. jag var nog upptagen med annat :)

Polisen kan inte begära bilder av någon, bara åklagare och då under förutsättning att bilderna skulle kunna underlätta en brottsutredning. En olycka är inte ett brott.

Visst plockar man bort sådana bilder, det räcker mer än väl med de bilder man bär med sig i skallen ..

Vid en krash frågade polisen snällt om jag ville visa bilderna på en krashsekvens.
Då föraren i detta fallet krashade på ett oförklarigt sätt, ej hög fart, såg jag inga problem med att visa dem bilderna. Men de förtydligade att det var inget tvång/krav.

Kör försiktigt :)

Lite allvarligare hjärnskakning var det första som konstaterades under gårdagskvällen. Jag har inte hört något om resultatet efter hela undersökningen. Skall ta reda på det idag. Hyffsat bra har det nog gått iaf, tack och lov!

Uppdatering: utöver hjärnskakningen har han ådragit sig frakturer på nacke och revben. Operation idag. Nu håller vi tummarna!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT